Ik hoop op vele leuke bijdragen.
Helaas was het grauw en bewolkt.

Gewoon een kwestie van er gewoon voor gaan staan, foto schieten, wegwezen... en je hebt een unieke foto. En koud was het zeker het was toen -8 graden en de wind sneet in m'n gezicht.selcuk schreef:Mooie foto's mensen!
Het ziet er eng en koud uit bij jou Ciska!
En de machinist zich dood laten schrikken.Ciska schreef:Gewoon een kwestie van er gewoon voor gaan staan, foto schieten, wegwezen... en je hebt een unieke foto. En koud was het zeker het was toen -8 graden en de wind sneet in m'n gezicht.
Ik schat dat deze foto is gemaakt op > 200mm.rocksoff schreef:En de machinist zich dood laten schrikken.Ciska schreef:Gewoon een kwestie van er gewoon voor gaan staan, foto schieten, wegwezen... en je hebt een unieke foto. En koud was het zeker het was toen -8 graden en de wind sneet in m'n gezicht.
Rood sein???? Dus een stilstaande trein???!!!Melliw schreef:Ik schat dat deze foto is gemaakt op > 200mm, dit aangezien de achterkant van de trein ook nog vrij groot is.rocksoff schreef:En de machinist zich dood laten schrikken.Ciska schreef:Gewoon een kwestie van er gewoon voor gaan staan, foto schieten, wegwezen... en je hebt een unieke foto. En koud was het zeker het was toen -8 graden en de wind sneet in m'n gezicht.
Groeten, Willem