1

2 jammer dat in het wiel nu niet de snelheid van no1 zit ,maar je kan niet alles hebben

mag ik een beetje commentaar verwachten ,groetjes gijs
Tuurlijk wel, kijk maar eens:gijsbert27 schreef:2 jammer dat in het wiel nu niet de snelheid van no1 zit ,maar je kan niet alles hebben
![]()
Wat ik persoonlijk altijd zo jammer vind en dat zie ik hier heel veel en ik heb er ook steeds veel last van dat is de lucht zo wit is
Dat snap ik heel goed. Maar kijk eens naar Viveza van Nik-sofware. Werkt als een trein!!!om nu met photoshop er een andere lucht in te knutselen heb ik niet zo,n zin aan
Hoi Gijsbert27,gijsbert27 schreef:hoi allemaal,waar heb je die beweging weggehaald uit foto 1 of doormiddel van een tool van photoshop frederix,en ja ciska de lucht was op dat moment niet anders t,was een grauw daggie ,en om nu met photoshop er een andere lucht in te knutselen heb ik niet zo,n zin aan ,groetjes gijs
hoi allemaal,het is toch een beetje geshopt ,heb de lucht uit een andere foto gehaald en er in gefoefeld;vind het er zelf redelijk uitzienOlijfje schreef:Mag er toch zeker wezen.
Zit goede dramatiek in.
Wat is het geworden photoshop of…
Vaak ontkom je hier niet aan omdat de contrast verschillen te groot zijn. Je kan proberen om rekening te houden met je compositie door er zo min mogelijk lucht in je opname mee te nemen. Uiteraard kan dat niet altijd en komt meestal niet ten goede aan de foto. Ik vind de oplossing door vaak op de HDR techniek overschakelen. Indien je niet veel post processing wil hebben kan je DEZE instellingen eens proberen. Werkt heel leuk.Ciska schreef:Wat ik persoonlijk altijd zo jammer vind en dat zie ik hier heel veel en ik heb er ook steeds veel last van dat is de lucht zo wit is, ik vind dat de foto minder mooi wordt. Ik gebruik heel veel een pola filter en dan nog is de lucht wit........