TErug van vankantie

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Guy

TErug van vankantie

Bericht door Guy » ma aug 10 2009 8:41 pm

Hallo,

ben na 3,5 week weer terug van me kleine rondreisje samen met me vriendin door Florida,Bahamas en Curacao
bij deze wat foto's

deze vloog in de tuin in curacao heb er ff stil voor moeten zitten maar vind het resultaat erg gaaf:D
Afbeelding

dagje seaworld gedaan met natuurlijk de orka show
Afbeelding

natuurlijk ook NASA space centre
Afbeelding

heel vervelend die stranden daar
Afbeelding

Skyline Miami
Afbeelding

Alligator van 2 meter mocht niet toen uit protest deze maar vast gehouden haha:P
Afbeelding

j.a foto

Re: TErug van vankantie

Bericht door j.a foto » ma aug 10 2009 8:43 pm

mooie heldere serie zeg .
die van het strand mmmmmm heerlijk.

JacTrum
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door JacTrum » ma aug 10 2009 8:50 pm

Die kolibrie is prachtig Guy! De strandfoto met palmen ook. Verder vind ik je foto's hier en daar wat te licht. Iets meer verzadiging (kan alsnog) geeft mooiere foto's/
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910

Guy

Bericht door Guy » ma aug 10 2009 9:03 pm

JacTrum schreef:Die kolibrie is prachtig Guy! De strandfoto met palmen ook. Verder vind ik je foto's hier en daar wat te licht. Iets meer verzadiging (kan alsnog) geeft mooiere foto's/

ja had ff probleempje met me camera dus alles op auto moeten schieten helaas.....
en de laatste met alligator is met zo'n heeft iedereen cameratje geschoten geen SLR dus..

JacTrum
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door JacTrum » ma aug 10 2009 9:15 pm

Ik bedoelde eigenlijk dat je met een desnoods simpel nabewerkingsprogramma de kleurverzadiging van je foto's alsnog kunt verbeteren. Dat maakt ze een stuk mooier.
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910

GdP

Bericht door GdP » ma aug 10 2009 10:49 pm

Mooie serie Guy!

Vooral de eerste foto. Super!

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”