Heb nog wel wat foto's gemaakt

Groetjes Barry :mrgreen:
1

2 In het kasteel werden pakken van operavoorstellingen bewaard!

3

Léon Obers schreef:Camera aan de rechterkant te zwaar?
Al je foto's hellen over naar de rechterkant.![]()
Het zou je sieren wat kritischer je foto's te bekijken, en zo nodig te corrigeren, niet alleen op het hellen van de foto's maar ook in het corrigeren van contrast / helderheid (met name bij foto 1). Nog beter tijdens het fotograferen zelf. Alvorens ze hier op het forum te zetten.
Let je op dat je dat zelf ook blijft doen dan?soulpic schreef:'ik vind dat er best kritisch naar de foto's gekeken mag worden'
Hoi Dennis,Dennis71 schreef:Let je op dat je dat zelf ook blijft doen dan?soulpic schreef:'ik vind dat er best kritisch naar de foto's gekeken mag worden'
Voor wat betreft de foto's. Niet erg spannend. De binnenfoto's zijn wat hard geflitst dus geven een wat dode uitstraling.
De buitenfoto is wat grauw, maar dat komt ook door het weer natuurlijk.
Als je alleen al "auto levels" gebruikt in CS ziet het er al een stuk frisser uit.
Zo is de foto echt veel mooier gewordenDennis71 schreef:Even snel iets gerommeld met CS dus hier en daar nog wat lelijke plekken te zien.
Als je het publiek weghaalt ziet het er al een stuk rustiger uit
Dennis71 schreef:Ik heb ze dmv cs even wat sneller laten lopen zodat ze het beeld uit waren
Dmv de kloonstempel de weg vrijgemaakt.
Mike-Nikon schreef:Mag ik iedereen er op wijzen dat we hier in fotopresentatie zitten.......Inhoud belangrijker als techniek.
Inderdaad kunnen de getoonde foto's beter maar het delen van de vakantie vreugde mag hier altijd.
Ik geef met een knipoog aan op welke punten je wat kunt verbeteren met je opnamen door je op enkele simpele fouten te wijzen wat echt aan de basis ligt van "presenteren", maar dat wordt door de moderator als niet wenselijk geacht.barricade666 schreef: Ik plaats mijn foto's omdat ik er graag wat van wil leren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar als dat jullie niet bevalt, reageer dan niet!
Groetjes Barry :mrgreen: