foto's online
foto's online
Ik zoek een programma, het liefst gratis, waar je foto's online kan laten zien op je internetpagina en het liefst als het mogelijk is makkelijk. Help me aub.
Re: foto's online
Ik snap niet zo heel goed wat je bedoeld met internetpagina?
Er zijn verschillende programma's om je foto's online te laten zien, maar bedoel je met internetpagina, je website?
Dan zou je Jalbum kunnen gebruiken, daar kun je albums aanmaken daar kun je widgets aankoppelen die je doorlinken naar je website, maar ik weet niet of je dat bedoeld.
gr marijke-s
Er zijn verschillende programma's om je foto's online te laten zien, maar bedoel je met internetpagina, je website?
Dan zou je Jalbum kunnen gebruiken, daar kun je albums aanmaken daar kun je widgets aankoppelen die je doorlinken naar je website, maar ik weet niet of je dat bedoeld.
gr marijke-s
mijn internetpagina die je bij je provider krijgt... en ik wil het liefst niet doorlinken, maar zelf een maken, zodat het beheer bij mijn zelf blijft
Hoi,Marianne schreef:mijn internetpagina die je bij je provider krijgt... en ik wil het liefst niet doorlinken, maar zelf een maken, zodat het beheer bij mijn zelf blijft
Wat ik gebruik daarvoor is Adobe Lightroom (inmiddels versie 2.4). Dat is een gratis programma van Adobe en je kunt daarmee je foto's direct naar je website uploaden. Er zijn ook nog verschillende mogelijkheden om je foto's te laten zien (in HTML, flash of via een viewer. Je moet maar eens kijken op http://www.thelonelyones.nl, daar staat mijn portfolio en kun je zien of dat is wat je bedoelde. Succes.
Groet, Johan
die autoviewer is heel erg mooi... is dat moeilijk? en doe je dat ook met lightroom?
Dank je, ja dat kan allemaal met Lightroom. Het is eigenijk een professioneel programma, maar helemaal niet zo groot en het werkt heel makkelijk en er zijn veel opties.Marianne schreef:die autoviewer is heel erg mooi... is dat moeilijk? en doe je dat ook met lightroom?
Groet, Johan
Dan ga ik lightroom proberen... kijken of ik wat foto's kan maken op mijn internetpagina, bedankt
johan_s schreef:Wat ik gebruik daarvoor is Adobe Lightroom (inmiddels versie 2.4). Dat is een gratis programma van Adobe...

https://store2.adobe.com/cfusion/store/ ... ethod=FULL
- Franklin
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Hoi Marianne,
Ik heb zelf een website van 10Gb. Gratis bij www.emenace.com.
Ik maak mijn fotopagina's met jalbum en zet ze op de website. De voorpagina maak ik zelf met een web editor maar als je jalbum gebruikt is dat niet noodzakelijk.
Uploaden naar de website kan door middel van een ftp programma (vele zijn gratis) of via het website controlpanel.
Voorbeeld kun je zien onder mijn www ikoon.
Als je nog specifieke vragen hebt stuur je maar een PB.
Succes, Franklin.
Ik heb zelf een website van 10Gb. Gratis bij www.emenace.com.
Ik maak mijn fotopagina's met jalbum en zet ze op de website. De voorpagina maak ik zelf met een web editor maar als je jalbum gebruikt is dat niet noodzakelijk.
Uploaden naar de website kan door middel van een ftp programma (vele zijn gratis) of via het website controlpanel.
Voorbeeld kun je zien onder mijn www ikoon.
Als je nog specifieke vragen hebt stuur je maar een PB.
Succes, Franklin.
D850; D500; MB-D18; MB-D17; AF-S 14-24/2.8, AF-S 24-70/2.8; AF-S 70-200/2.8; AF-S 200-500/5.6E ED VR; AF-S 105/2.8 Micro; AF-D 50/1.8: AF-D 85/1.8; PC Nikkor 35/2.8; TC-14E III; SB-900; Nikon 1: 1J4; 10-30/3.5-5.6; FT-1
- GuyVerschuere
- Forumlid
- Contacteer:
Ik zou je toch aanraden om een webhost te nemen bij bv one.com
Bij de meeste providers is de gratis ruimte beperkt tot 50MB en kan je dus niet veel online plaatsen.
Tevens biedt zo'n webhost veel meer ondersteuning en kan je werkelijk alles doen wat je maar wil.
Bij de meeste providers is de gratis ruimte beperkt tot 50MB en kan je dus niet veel online plaatsen.
Tevens biedt zo'n webhost veel meer ondersteuning en kan je werkelijk alles doen wat je maar wil.
egregius.be - urbexforum.be
Nikon D7000 + D80
Nikkor 17-55 2.8 - Nikkor 70-200 2.8VR - Tamron 11-18
2xSB600 - 2x16GB SDHC - Velbon Sherpa 750 - Gorillapod
Nikon D7000 + D80
Nikkor 17-55 2.8 - Nikkor 70-200 2.8VR - Tamron 11-18
2xSB600 - 2x16GB SDHC - Velbon Sherpa 750 - Gorillapod
- Franklin
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Als jij 10 Gb!!!! niet veel vind????GuyVerschuere schreef:Ik zou je toch aanraden om een webhost te nemen bij bv one.com
Mijn 3600 foto's beslaan slechts een klein percentage daarvan.
D850; D500; MB-D18; MB-D17; AF-S 14-24/2.8, AF-S 24-70/2.8; AF-S 70-200/2.8; AF-S 200-500/5.6E ED VR; AF-S 105/2.8 Micro; AF-D 50/1.8: AF-D 85/1.8; PC Nikkor 35/2.8; TC-14E III; SB-900; Nikon 1: 1J4; 10-30/3.5-5.6; FT-1
Sorry mensen, maar een gratis internet pagina van bijvoorbeeld 50 mb of zelfs 10 gieg? Dat is te mooi om waar te zijn, daar moet een addertje onder het gras bij zitten zoals reclame, banners of wat dan ook.
Franklin schreef:Als jij 10 Gb!!!! niet veel vind????GuyVerschuere schreef:Ik zou je toch aanraden om een webhost te nemen bij bv one.com
Mijn 3600 foto's beslaan slechts een klein percentage daarvan.
10Gb bandbreedte, 1Gb opslagruimte...