zonsondergang gister.

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
hela1
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Nee

zonsondergang gister.

Bericht door hela1 » wo mar 10 2010 11:40 am

Afbeelding

Mn eerste plaatsing,2e poging!Ik geloof dat het nu wel is gelukt.
Ben benieuwd naar reacties, gr Henny
Look first, shoot later!!

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Re: zonsondergang gister.

Bericht door Patrick » wo mar 10 2010 12:18 pm

Sfeervol. Doet me een beetje denken aan mijn paard-met-wagen-aan-zee van vorige week woensdag, al stond de zon toen veel hoger.

Wel jammer dat de grootste en meest opvallende lensflare net bij het donkere paard zit... :egeek:
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

hela1
Clublid
Clublid

Bericht door hela1 » do mar 11 2010 3:28 pm

Patrick schreef:Sfeervol. Doet me een beetje denken aan mijn paard-met-wagen-aan-zee van vorige week woensdag, al stond de zon toen veel hoger.

Wel jammer dat de grootste en meest opvallende lensflare net bij het donkere paard zit... :egeek:
Allereerst ,sorry voor dat geklooi gisteren met die fotoplaatsing ! Je wordt vast moe van die ""forumgroentjes"! Ik heb het nu door,dus het zal niet meer gebeuren.
Bedankt dat je toch de moeite nog hebt genomen om op m'n foto te reageren.
W.b die lensflare, mij stoort het niet heel erg. Kun je daar trouwens iets aan doen? Ik bedoel dan de plek op de foto waar het terecht komt.
Ik was al blij dat de man met het paard,er in een redelijke compositie opstond! :)
gr. Henny
Look first, shoot later!!

Germay
Forumlid
Forumlid

Bericht door Germay » do mar 11 2010 3:45 pm

hela1 schreef:
Patrick schreef:Sfeervol. Doet me een beetje denken aan mijn paard-met-wagen-aan-zee van vorige week woensdag, al stond de zon toen veel hoger.

Allereerst ,sorry voor dat geklooi gisteren met die fotoplaatsing ! Je wordt vast moe van die ""forumgroentjes"! Ik heb het nu door,dus het zal niet meer gebeuren.
Bedankt dat je toch de moeite nog hebt genomen om op m'n foto te reageren.
W.b die lensflare, mij stoort het niet heel erg. Kun je daar trouwens iets aan doen? Ik bedoel dan de plek op de foto waar het terecht komt.
Ik was al blij dat de man met het paard,er in een redelijke compositie opstond! :)
gr. Henny
Lensflare,doe zo veel mogelijk je zonnekap op je lens.En wat je zegt over forumgroentjes geen probleem,alles is op te lossen wat vragen betreft.Mooie plaat overigens.Veel platen schieten daar leer je het meeste van en dit forum geregeld bezoeken.En je het stof op je sensor probeer dat te verhelpen hetzij met een schoonmaakbeurt of verwijder het met een fotoprogamma.(zie de lucht)Veel succ6 verder. :mrgreen:
Wat ik eerst NIKON probeer ik nu te verbeteren.
Met een vriendelijke groet,
Gert.
Camera D7000,en tig lichtsterk glaswerk hangend aan de Black-Rapid.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”