Formule 1 - Spa Francorchamps 2010

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Denzel

Formule 1 - Spa Francorchamps 2010

Bericht door Denzel » di aug 31 2010 2:05 pm

Afgelopen weekend was er weer een spectaculaire Formule 1 race op het Belgische circuit Spa Francorchamps. Onderstaand enkele foto's die ik daar genomen heb:

#1: Fernando Alonso
Afbeelding

#2: Kubica snelt door Les Combes
Afbeelding

#3: Felipe Massa door Eau Rouge
Afbeelding

#4: Adrian Sutil richting Bruxelles
Afbeelding

#5: Winnaar Hamilton stuurt door de chicanes richting Stavelot
Afbeelding

#6: Jarno Trulli vol over de kerbs bij Eau Rouge
Afbeelding

Daniël

Re: Formule 1 - Spa Francorchamps 2010

Bericht door Daniël » di aug 31 2010 2:38 pm

het lijkt mij wel is gaaf om het ook te doen.

Denzel

Bericht door Denzel » di aug 31 2010 2:55 pm

@Daniël:
Als het je gaaf lijkt dan zou ik het je zeker kunnen aanraden. Ik weet niet of je daarmee specifiek Formule 1 of autosport bedoelt?? Het circuit van Zandvoort of Assen heeft ook vaak mooie race klasses. Als je verder geen autosport ervaring hebt kan je daar prima oefenen met pannen, heb je wel ervaring zou ik volgend jaar Belgie met Formule zeker kunnen aanraden. Met een duinkaart daar kom je al heel ver.

Daniël

Bericht door Daniël » di aug 31 2010 3:20 pm

Ik heb ervaring met pannen op mijn CAD teken programma.
Maar ik denk niet dat je dat bedoeld.

Ik was sowieso is van plan om met mijn zwager naar Zandvoort te gaan met motor races. Dus ik ga echt wel is daar naar toe

Jomar

Bericht door Jomar » di aug 31 2010 4:03 pm

Knappe foto's hoor, pannen goed gelukt zou ik zeggen!
ik heb het laatst een keer geoefend op Zandvoort, was knap weer dus dan gaat het wel, maar dit is toch wel een andere klasse om te pannen,

@ Daniel, haha Pannen op je CAD programma , dus jij zit je net als ik de hele dag achter de pc jezelf blind te klikken en te scrollen :wink: haha

RmR Photography
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door RmR Photography » di aug 31 2010 8:37 pm

Hi,

Strakke panning foto's van de F1. Maar zoals je zei: "Afgelopen weekend was er weer een spectaculaire Formule 1 race op het Belgische circuit Spa Francorchamps" klopt helemaal. heb genoten voor de buis 8) , helaas is het niet in je foto's terug te zien. Geen regen, crashes en inhaal acties. Ondanks dat toch mooie foto's om naar te kijken.
Gr. Ronald

Nikon D90 + MB-D80 / Nikon D7100 + MB-D15 / AF-S 70-200mm F4G ED VR
AF-S 300mm F4 IF ED / AF-S DX 35 mm F1.8G / Sigma 10-20mm DC HSM
Lowepro flipside 400 AW
Redged RMT-527 + RTT-423 & RT-2

flickr : http://www.flickr.com/photos/ronald0181/" onclick="window.open(this.href);return false;

Denzel

Bericht door Denzel » wo sep 01 2010 9:21 am

RmR Photography schreef:...helaas is het niet in je foto's terug te zien. Geen regen, crashes en inhaal acties.
Tja, als ik de hele dag op 1 plek blijf staan omdat daar de meeste kans is op een crash dan krijg ik de reactie dat er te weinig afwisseling in de foto's zit. Ik ben het hele circuit rondgelopen en heb geen crash gezien. Ik heb wel Hamilton in de grindbak (klein uitstapje :wink:) en ik heb ook wel een paar spray foto's maar vond een mooie foto van Hamilton als winnaar passender en deze meer sprekend dan de regen foto's. Maar goed, dat was mijn persoonlijke keuze. Ik zal deze week even kijken of ik er daar nog een paar van kan toevoegen.

Daniël

Bericht door Daniël » wo sep 01 2010 9:29 am

Jomar schreef:@ Daniel, haha Pannen op je CAD programma , dus jij zit je net als ik de hele dag achter de pc jezelf blind te klikken en te scrollen :wink: haha
Kan je zeggen dat ik er af en toe gek van wordt en wel zit te kijken naar een Field Engineer i.p.v. een computer engineer

Maar inderdaad

RmR Photography
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door RmR Photography » wo sep 01 2010 12:30 pm

Denzel schreef:
RmR Photography schreef:...helaas is het niet in je foto's terug te zien. Geen regen, crashes en inhaal acties.
Tja, als ik de hele dag op 1 plek blijf staan omdat daar de meeste kans is op een crash dan krijg ik de reactie dat er te weinig afwisseling in de foto's zit. Ik ben het hele circuit rondgelopen en heb geen crash gezien. Ik heb wel Hamilton in de grindbak (klein uitstapje :wink:) en ik heb ook wel een paar spray foto's maar vond een mooie foto van Hamilton als winnaar passender en deze meer sprekend dan de regen foto's. Maar goed, dat was mijn persoonlijke keuze. Ik zal deze week even kijken of ik er daar nog een paar van kan toevoegen.
Ben zeker benieuwd naar je andere foto's.
Ik sta ook meestal op de verkeerde plek of ik heb de "verkeerde" auto in focus :twisted: . Valt niet mee om in 1,5 uur elke keer op de juiste plek te staan waar de actie is.... Maar nogmaals, mooie foto's !

P.s. wat voor toegangskaart had je?
Gr. Ronald

Nikon D90 + MB-D80 / Nikon D7100 + MB-D15 / AF-S 70-200mm F4G ED VR
AF-S 300mm F4 IF ED / AF-S DX 35 mm F1.8G / Sigma 10-20mm DC HSM
Lowepro flipside 400 AW
Redged RMT-527 + RTT-423 & RT-2

flickr : http://www.flickr.com/photos/ronald0181/" onclick="window.open(this.href);return false;

Denzel

Bericht door Denzel » wo sep 01 2010 12:40 pm

RmR Photography schreef:Ik sta ook meestal op de verkeerde plek of ik heb de "verkeerde" auto in focus :twisted: .
P.s. wat voor toegangskaart had je?
Haha, dat ken ik inderdaad. Sta je de hele tijd op een plek, gebeurd er niets. Loop je weg en een ronde later is daar een spectaculaire klapper. Of heb je de focus op de voorste auto, knalt de auto erachter eruit.
Op Spa heb ik altijd gewoon een bronze staanplaats kaart. Ze hebben genoeg plekken waar je daar naar mijn mening je helemaal kan uitleven en ook speciale gaten in de hekken voor foto's. Al weet ik ook genoeg plekken waar ik met accreditatie er nog 100x meer uit kan halen.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”