#1: Fernando Alonso

#2: Kubica snelt door Les Combes

#3: Felipe Massa door Eau Rouge

#4: Adrian Sutil richting Bruxelles

#5: Winnaar Hamilton stuurt door de chicanes richting Stavelot

#6: Jarno Trulli vol over de kerbs bij Eau Rouge

Tja, als ik de hele dag op 1 plek blijf staan omdat daar de meeste kans is op een crash dan krijg ik de reactie dat er te weinig afwisseling in de foto's zit. Ik ben het hele circuit rondgelopen en heb geen crash gezien. Ik heb wel Hamilton in de grindbak (klein uitstapjeRmR Photography schreef:...helaas is het niet in je foto's terug te zien. Geen regen, crashes en inhaal acties.
Kan je zeggen dat ik er af en toe gek van wordt en wel zit te kijken naar een Field Engineer i.p.v. een computer engineerJomar schreef:@ Daniel, haha Pannen op je CAD programma , dus jij zit je net als ik de hele dag achter de pc jezelf blind te klikken en te scrollenhaha
Ben zeker benieuwd naar je andere foto's.Denzel schreef:Tja, als ik de hele dag op 1 plek blijf staan omdat daar de meeste kans is op een crash dan krijg ik de reactie dat er te weinig afwisseling in de foto's zit. Ik ben het hele circuit rondgelopen en heb geen crash gezien. Ik heb wel Hamilton in de grindbak (klein uitstapjeRmR Photography schreef:...helaas is het niet in je foto's terug te zien. Geen regen, crashes en inhaal acties.) en ik heb ook wel een paar spray foto's maar vond een mooie foto van Hamilton als winnaar passender en deze meer sprekend dan de regen foto's. Maar goed, dat was mijn persoonlijke keuze. Ik zal deze week even kijken of ik er daar nog een paar van kan toevoegen.
Haha, dat ken ik inderdaad. Sta je de hele tijd op een plek, gebeurd er niets. Loop je weg en een ronde later is daar een spectaculaire klapper. Of heb je de focus op de voorste auto, knalt de auto erachter eruit.RmR Photography schreef:Ik sta ook meestal op de verkeerde plek of ik heb de "verkeerde" auto in focus.
P.s. wat voor toegangskaart had je?