Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Een voor Griekenland uniek palmenbos en een prachtige blauwe zee geven Vai het uiterlijk van een paradijs. De naam komt van "vaia", wat in de taal van het volk palmtak betekent. Het bos is zeer oud, dat blijkt uit kunstuitingen van het Minoïsche Kreta. (De Palm van Theofrastos.) Het palmenbos met Kretenzische dadelpalmen, dat een grote trekpleister voor vele bezoekers is, is tegenwoordig een beschermd natuurgebied. Via Agios Nikolaos zijn we naar Vai gereden. Ook daar nog een paar kiekjes genomen.
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
Op- en/of aanmerkingen zijn van harte welkom.
Groet,
ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
Memories.
Ja, dat ziet er allemaal weer goed uit...de foto's ook trouwens.
Ondanks het 'goede weer' heb je de concentratie kunnen behouden en deze strakke plaatjes kunnen schieten.
Eigenlijk een beetje eentonig Arthur het zijn allemaal telkens weer geweldige platen.
Maak je tegenwoordig je beroep van het maken van fotoreisjes?
Dan zit je weer ergens op de Noordpool en dan weer in warme streken.
Maar een genot om naar te kijken echt waar!!!!!!!
Lekkere serie hoor, wat een idealistisch gebied zo,
lijkt me heerlijk daar een keer te zijn,
het enige wat mij opviel, was foto 2, ik heb het idee dat die qua horizon een beetje hangt,
verschil in belichting in foto 4 spreekt me ook wel aan, erg leuke platen!
Lekkere serie hoor, wat een idealistisch gebied zo,
wat is dat?
Ik fotografeer met een D90 body met Nikon-MB80 grip, kleine zoom (18-70mm), een kleine tele (55-200mm) en een 85mm micro van Nikkor-glas plus een statief (Manfrotto) en een (Lowe)tas -Adobe PS Elements http://www.flickr.com/photos/focus234" onclick="window.open(this.href);return false;