06.

07.

08.

Ik heb de instructies gelezen - maximaal 4 foto's per post (of is dat achterhaald).Gobert schreef:Volgen topicnummers 3-29 ook nog?
Waarom stop je ze niet in één topic?

05. Brussel zondagochtend, stad ontwaakt, vrouw die net afscheid neemt van haar leven als meisje/jonge vrouw gaat toch nog 3x per week naar de sportschool om zo lang mogelijk haar meisjeslichaam te behouden en dat lukt haar aardig. Terras staat net uit en de eerste vroege vogels (of zijn het mensen die doorgehaald hebben) zitten klaar voor speciaal bier. ZIj kijkt heel even en denkt: "zo blijf je dus nooit fit en gezond". De twee terrasgangers kijken haar even na (zij met een beetje afgunst) en gaan verder met het gesprek over vannacht.shogun schreef:Wat was je insteek met deze foto's?
Welk verhaal wil je vertellen?

Normaal hoef je geen verhaal te plaatsen lijkt mij, maar jou verhaaltjes zijn best leuk en bevestigen dat je inderdaad goed kijkt. En het helpt anderen om te zien wat jij zag! Dus ga zo doormazinho schreef:shogun schreef:
PS: Als ik foto's wil laten beoordelen moet ik dan in dit draadje bij elke foto het verhaal vertellen of gaat het hier om techniek (compositie, kleur, contrast, sluitertijd, scherptediepte, etcetera)...
Nee. De foto moet al een verhaal zelf vertellen.mazinho schreef:PS: Als ik foto's wil laten beoordelen moet ik dan in dit draadje bij elke foto het verhaal vertellen of gaat het hier om techniek (compositie, kleur, contrast, sluitertijd, scherptediepte, etcetera)...