Waar bevindt zich het flash-gereed lampje van de D200
- L.Cavalier
- Forumlid
Waar bevindt zich het flash-gereed lampje van de D200
Ik heb zopas een D200 aangeschaft en ik kan het flash -gereed lampje van de ingebouwe flitser niet vinden.....de flash gaat wel af en de belichting is oke ook in de gebruiksaanwijzing is daar niets van te vinden 

- M.Oorthuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
flash gereed lampje?? ik weet dat dat er is op oudere camera's maar daar heb je tegenwoordig niks meer mee te maken, aangezien de camera toch geen foto maakt als de flits aanstaat en nog niet opgeladen is
en het geen rolletje betreft waar je de negatieven niet onnodig van wilt weggooien als je foto onderbelicht is.

Laatst gewijzigd door M.Oorthuis op vr mar 30 2007 4:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Brenzef
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
Dat is niet zo,Opgezetfan schreef:flash gereed lampje?? ik weet dat dat er is op oudere camera's maar daar heb je tegenwoordig niks meer mee te maken, aangezien de camera toch geen foto maakt als de flits aanstaat en nog niet opgeladen isen het geen rolletje betreft waar je de negatieven niet onnodig van wilt weggooien als je foto onderbelicht is.
De kamera heeft een kleine aanduiding die aangeeft dat de flitser geheel is opgeladen. En flitsers flitsen wel degelijk als zo nog niet 100% geladen zijn. Door dat euvel heb ik een tijdje terug veel foto's verknalt.
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Contacteer:
Zie je wel zelfs ik kan nog eens wat leren, ik dacht dus dat dit in de huidige generatie digitale camera's niet meer aanwezig was, weet ik dat ook weerBrenzef schreef:Dat is niet zo,Opgezetfan schreef:flash gereed lampje?? ik weet dat dat er is op oudere camera's maar daar heb je tegenwoordig niks meer mee te maken, aangezien de camera toch geen foto maakt als de flits aanstaat en nog niet opgeladen isen het geen rolletje betreft waar je de negatieven niet onnodig van wilt weggooien als je foto onderbelicht is.
De kamera heeft een kleine aanduiding die aangeeft dat de flitser geheel is opgeladen. En flitsers flitsen wel degelijk als zo nog niet 100% geladen zijn. Door dat euvel heb ik een tijdje terug veel foto's verknalt.

http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- L.Cavalier
- Forumlid