ik dit geval mijzelf eens ergens anders te positioneren.
ik had mijn zinnen gezet om avond foto's te gaan maken met statief en afstandbediening, maar ja .... waar?
Aangezien ik toevallig in Utrecht moest zijn reed ik om 5 uur over de A2, en heb mijzelf vervolgens aan de overkant van Autodealer Hessing
op het bedrijventerrein zitten irriteren aan het feit dat het wel erg lang duurde voordat he half 8 was, en het donker werd.
maar ja , uiteindelijk is het de aanhouder die wint!,
wel nadat ik verschillende keren aan verschillende beveiliging-autotjes moest uitleggen waarom ik daar stond te wachten, ik dacht dat ik niet zo'n "gevaarlijk" uiterlijk heb, maar goed

vervolgens een heerlijk plekje gezocht langs de A2, op zo'n 20 meter van de vangrail, dus relatief veilig ( als je de hoogspanningsmast niet meetelt die er naast stond )
Het jammere was dat er uiteraard lantarenpalen langs de snelweg staan,
bij foto 1 ben ik zo gaan staan dat deze in 1 lijn stonden, en deze vervolgens weg gewerkt in PS
klein beetje vals gespeelt dus

Ook was het lastig aangezien de sluitertijd erg lang was, om er voor te zorgen dat de twee dealer benamingen niet onderbroken werden door grotere/ hogere auto's die langs reden, heeft aardig wat ruimte op de SD kaart gekost zeg maar

een leuk object om te fotograferen, en ga het zeker nog eens doen ( als het iets warmer is s'avonds

foto 1
hierbij de lataarnpalen precies in het midden van het pand weggehaald