2

3

4

5

6

7

8

Komt waarschijnlijk omdat ze pas in 2008 gesloten is...Cees Laarman schreef:Mooi Werner, en opvallend mooi schoon!
Dank je Jack. Alleen het stukje 'mogen' kun je gerust vergeten..... :mrgreen:JacTrum schreef:Het lijkt me heel bijzonder om in zo'n verlaten mijn te mogen fotograferen. Erg fraaie foto's Werner! Ze hadden wat mij betreft wel wat groter geplaatst kunnen worden.
So Hans, goed geheugen kerel. Ben idd eens bij een mijn geweest met ook van al die mandjes. Deze is echter nieuw, zijn nu zalen vol mandjes geworden....Hans Kühn schreef:Mooie serie. Hier was je toch al eens geweest? Of heb ik foto's van iemand anders voor ogen??
Werner schreef:So Hans, goed geheugen kerel. Ben idd eens bij een mijn geweest met ook van al die mandjes. Deze is echter nieuw, zijn nu zalen vol mandjes geworden....Hans Kühn schreef:Mooie serie. Hier was je toch al eens geweest? Of heb ik foto's van iemand anders voor ogen??
Deze is niet zo mooi als de vorige. De vorige was Zeche Hugo en inmiddels erg bekend voor te fotograferen, echter nog steeds illegaal. Maar ze is wel mooier als deze die ik nu plaats....