1

2

3

4

Nou ben benieuwd wat jullie ervan vinden, het is niet echt makkelijk haha om van jezelf foto's te maken die lukken.

Zeker weten dat er geen valsspeler in het spel is?Nou ben benieuwd wat jullie ervan vinden, het is niet echt makkelijk haha om van jezelf foto's te maken die lukken.
Hoe bedoel je ?george013 schreef:Zeker weten dat er geen valsspeler in het spel is?Nou ben benieuwd wat jullie ervan vinden, het is niet echt makkelijk haha om van jezelf foto's te maken die lukken.
George

Ooh haha, nou er zijn genoeg mislukte dit zijn 4 van de 50 die zijn gelukt hahaha !ErikB schreef:Het deel van "niet makkelijk" snap ik ook niet helemaal... Of je moet nog een enorme bende mislukte foto's hebben.. Maar zolang je die niet laat zien geloof ik niets van dat niet makkelijkeEen prima resultaat!
Het consequente patroon met het licht door je hoedje, de compositie, doet me vermoeden dat er een tweede persoon erbij betrokken is.TiffanyDriehuis schreef:Hoe bedoel je ?george013 schreef:Zeker weten dat er geen valsspeler in het spel is?Nou ben benieuwd wat jullie ervan vinden, het is niet echt makkelijk haha om van jezelf foto's te maken die lukken.
George
Ik snap je nbiet helemaal..
Tiffany
amhuitenga schreef:Als dit dan dé 4 van de 50 zijn, dan zijn ze toch erg leuk gelukt! Mag je best vaker doen
Foto 2 en 4 vindt ik zelf de mooiste. Bij foto 1 vindt ik de kleuren wat raar (kan aan mijn laptop liggen) en foto 3 is wel grappig met de lijnen in de schutting, stoelen en je shirt, maar spreekt mij minder aan.
PS. Zit er nou lens flare in 2 en 4?
Heel erg bedankt ;D!Goodje schreef:Hoi Tiffany,
Knap werk vooral nummer twee spreekt mij erg aan dat licht door de gaatjes van het hoedje goed gevonden en van de kleur vind ik nummer één goed die haren zo half over je gezicht contrast donker haar, zon licht en dan de schaduw van het hoedje
Lens flare is dat 'bolletje' met licht op foto 2 rechts op je hoedje en foto 4 op de rand van de hoed.TiffanyDriehuis schreef:amhuitenga schreef:Als dit dan dé 4 van de 50 zijn, dan zijn ze toch erg leuk gelukt! Mag je best vaker doen
Foto 2 en 4 vindt ik zelf de mooiste. Bij foto 1 vindt ik de kleuren wat raar (kan aan mijn laptop liggen) en foto 3 is wel grappig met de lijnen in de schutting, stoelen en je shirt, maar spreekt mij minder aan.
Hé, Heel erg bedankt voor de leuke reactie. Foto 1 heb ik inderdaad de kleur wat anders gemaakt, de een vind het wel wat en de ander niet..Maar hoe bedoel je met een lens flare haha?
Ik ben nog amateur haha.
Peterpan schreef:Lens flare is dat 'bolletje' met licht op foto 2 rechts op je hoedje en foto 4 op de rand van de hoed.TiffanyDriehuis schreef:amhuitenga schreef:Als dit dan dé 4 van de 50 zijn, dan zijn ze toch erg leuk gelukt! Mag je best vaker doen
Hé, Heel erg bedankt voor de leuke reactie. Foto 1 heb ik inderdaad de kleur wat anders gemaakt, de een vind het wel wat en de ander niet..Maar hoe bedoel je met een lens flare haha?
Ik ben nog amateur haha.
Leuke foto's.

Léon Obers schreef:Leuke benadering en poses. Mooie grote kijkers, net als die van je zoontje. (Je lijkt op je zoontje, en andersom).
Probeer volgende keer eens niet in de volle zon maar bij diffuus licht, dan loopt niet telkens halverwege je gezicht zo'n strakke schaduw van de hoed over je gezicht. Hoewel het aardig is opgelost qua helderheidsverschil.