Pagina 1 van 1
Pinksterrace Oss
Geplaatst: zo jun 12 2011 9:46 pm
door henkD90
Vanmorgen even naar de Pinksterrace geweest.Ik had helaas maar een uurtje of 2 a 3 de tijd om foto's te maken maar naar mijn bescheiden mening zitten er een paar leuke bij.
Helaas heb ik de foto's maar van een beperkt aantal plekken kunnenschieten maar ik wil ze toch even delen

Dit was ook de eerste keer dat ik een motorrace op de foto had gezet dus wees genadig met kritiek
1

2

3

4

5

6

7

8

Re: Pinksterrace Oss
Geplaatst: zo jun 12 2011 9:48 pm
door henkD90
En hier staan nog een aantal foto's :https://picasaweb.google.com/henkiepenkie2/Pinksterrace?authkey=Gv1sRgCPKh2qn8mP6qtwE&feat=directlink
Re: Pinksterrace Oss
Geplaatst: ma jun 13 2011 8:01 pm
door JacTrum
Voor een eerste keer heel goed gedaan! Ik vind 5 de fraaiste. Mooi meegetrokken!
Re: Pinksterrace Oss
Geplaatst: ma jun 13 2011 8:54 pm
door henkD90
Dank je Jac

,
ik heb er veel gemaakt waarbij ik de lens meegetrokken heb maar dat valt best tegen.
Ik denk dat je bij een stuk van de baan moet zitten waar afgeremd wordt zodat je ook beter de motor kunt volgen.
Volgende keer maar weer een nieuwe poging

Re: Pinksterrace Oss
Geplaatst: ma jun 13 2011 9:14 pm
door JacTrum
Henk, volgens mij is het het handigste wanneer je aan een recht stuk baan zit, waarbij (dat is het belangrijkste) je met je camera 'mee kunt zwaaien' en dan indrukken wanneer de motor precies voor je is. Dat betekent ook niet te kort op het onderwerp, want meetrekken vraagt wat ruimte.
Re: Pinksterrace Oss
Geplaatst: ma jun 13 2011 10:13 pm
door jac49
Mooie platen ,voor mij ook 5,daar zie je goed de snelheid.
Jac
Re: Pinksterrace Oss
Geplaatst: ma jun 13 2011 11:02 pm
door henkD90
Ik hoorde vanavond dat er ook lenzen zijn die een horizontale stabilisator hebben dus schijnbaar geen verticale trillingen en bewegingen laten zien(?) Dan is het natuurlijk makkelijker om een iets langere sluitertijd te hanteren voor de wazige achtergrond.
Ik heb nog even gekeken tussen de foto's en deze tonen ook wat meer snelheid:
1
2
