Ook even in een schuilhut gezeten voor hopelijk een ijsvogel die is helaas niet langs gekomen maar wel deze witte kwikstaart.
Witte kwikstaart
Witte kwikstaart
Gister met me moeder naar de Oostvaarders plassen geweest.
Ook even in een schuilhut gezeten voor hopelijk een ijsvogel die is helaas niet langs gekomen maar wel deze witte kwikstaart.

Laatst gewijzigd door Guy op ma jul 04 2011 7:06 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Rouwkwikstaart
Mooi plaatje.
Jac.
Jac.
Je ziet vaak wel iets honderd keer-duizend keer,voor je het de allereerste keer werkelijk ziet.
-
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Ik denk dat dit een 'gewone' witte kwik is. Anders zou z'n rug toch veel zwarter moeten zijn?
Mooie foto!
Marc
Mooie foto!
Marc
Marc
:: Nikon Z6III :: Ricoh GR IIIx ::
:: Nikon Z6III :: Ricoh GR IIIx ::
Dank Jac.jac49 schreef:Mooi plaatje.
Jac.
Ja weet het ook nog niet helemaal zeker ga thuis nog eens ff goed kijken wat het nou is hahamqaa schreef:Ik denk dat dit een 'gewone' witte kwik is. Anders zou z'n rug toch veel zwarter moeten zijn?
Mooie foto!
Marc
Re: Witte kwikstaart
Haha ik denk dus ook de witte kwikstaart, maar wat maakt het uit.
Wederom een foto waar bij alles klopt je belichting maar ook dus de omgeving en als toetje die snavel vol haha.
Helemaal top, en wie weet krijg je die ijsvogel ook nog wel eens een keer.
Groetjes Karin
Wederom een foto waar bij alles klopt je belichting maar ook dus de omgeving en als toetje die snavel vol haha.
Groetjes Karin
Re: Witte kwikstaart
Ja klopt het is een witte maar mag de pret niet drukken!LOKA schreef:Haha ik denk dus ook de witte kwikstaart, maar wat maakt het uit.
Groetjes Karin
Die ijsvogel ja die komt vast ook ooit wel haha