1#

2#

3#

4#

5#

6#

Groeten, Klaas.
Vakantiegevoel (Hoogteverschil, slingerende wegen)JacTrum schreef:Wat wil je er mee uitdrukken? Ik vind ze eerlijk gezegd niet bijzonder boeiend.
Toch bedankt voor de tip (vond ze zelf ook wel een beetje "teveel" van hetzelfde (was ook een reden om niet in beoordeling te zettenstrangeartefact schreef:Ik deel de mening van jac.....denk dat er meer ui tte halen was geweest door ander standpunt andere hoeken, is beetje allemaal hetzelfde behalve het dode dier......
het is geen beoordeling natuurlijk en snap je bedoeling wel maar het pakt , in ieder geval voor mij, niet zo uit.
Peter
Had eerst foto 3 genomen en dacht zelf ook al dat het beter kon heb een stukje doorgelopen en ben op de weg gaan liggen met camera en heb toen foto 2 genomen (had achteraf misschien beter alleen foto 2,4 en 5 kunnen plaatsenGenster schreef:Ik vind foto 2 toch wel een mooie plaat hoor
Less is more :mrgreen:pinocchio schreef: Had eerst foto 3 genomen en dacht zelf ook al dat het beter kon heb een stukje doorgelopen en ben op de weg gaan liggen met camera en heb toen foto 2 genomen (had achteraf misschien beter alleen foto 2,4 en 5 kunnen plaatsen)
Ik ook wel maar daar durfde ik niet te gaan liggen i.v.m. bocht en achteropkomend verkeer. :mrgreen:yzf1kr schreef:Ik had foto 2 wel eens willen zien als hij van de rechter wegrand genomen zou zijn.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk