Hallo allen,
Heeft iemand ervaring met de Macro Sigma Ringflitser? Heb alles van Nikon maar de macroflitser van Nikon vind ik wat aan de dure kant.
Is het goed werken met Sigma?
Groetjes Cees
Macroflitser
- Berend Jan
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Ringflitser Macro.
Cees:
Ik ben in het bezit van een Sigma ringflitser.
Werk er regelmatig mee, en ben er erg tevreden over. Je kunt de beide flitsbuizen afzonderlijk aansturen terwijl diverse flitsinstellingen mogelijk zijn. Alleen het zou kunnen dat de aangeboden flitser in de winkel niet werkt op jou D200.
De mijne werkte perfect op de D70, tot dat ik de D80 kocht.
Hij werkte niet samen met de D80. Sigma gebeld en zij stelden mijn gerust, ik mocht hem b.v. via mijn leverancier opsturen waarna hij werd geupdate naar de aansturing die nodig is bij de D80 en de D200.
Let wel op dat je de goede adapter er bij hebt. (15 euro) Hij maakt het verloop tussen objectief en flitser. Er worden er een aantal bijgeleverd!!
Groet: Berend Jan
www.bjstijf.nl
Ik ben in het bezit van een Sigma ringflitser.
Werk er regelmatig mee, en ben er erg tevreden over. Je kunt de beide flitsbuizen afzonderlijk aansturen terwijl diverse flitsinstellingen mogelijk zijn. Alleen het zou kunnen dat de aangeboden flitser in de winkel niet werkt op jou D200.
De mijne werkte perfect op de D70, tot dat ik de D80 kocht.
Hij werkte niet samen met de D80. Sigma gebeld en zij stelden mijn gerust, ik mocht hem b.v. via mijn leverancier opsturen waarna hij werd geupdate naar de aansturing die nodig is bij de D80 en de D200.
Let wel op dat je de goede adapter er bij hebt. (15 euro) Hij maakt het verloop tussen objectief en flitser. Er worden er een aantal bijgeleverd!!
Groet: Berend Jan
www.bjstijf.nl