Gratis toegang Spa Racing Festival (autosport)

Plaats hier tips over mooie locaties om te fotograferen.
Plaats reactie
Replay
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Gratis toegang Spa Racing Festival (autosport)

Bericht door Replay » wo sep 28 2011 10:30 pm

Voor alle autosportliefhebbers:

Aankomend weekend 1 en 2 oktober vindt op het circuit Spa Francorchamps in de Belgische Ardennen het Spa Racing Festival plaats.
..... én de entree is gratis door het toegangskaartje via de link uit te printen en mee te nemen naar de kassa aan het circuit.
Volgens mij geldt dit voor de tribunes en de route aan de buitenkant van het circuit.
Wanneer je in het paddock wil komen en de auto's en rijders van dichtbij wil zien, wordt er volgens mij een klein geldbedrag voor gerekend. Dit was voorgaande jaren iets van 5 euro p.p. dacht ik. Normaal staat het er op het kaartje bij gedrukt maar nu zie ik het niet staan. Maar voor die paar euro's.....

Kaartje: http://www.race-rally.be/2011/rf2011/rf ... l-RACB.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Groeten Roel.

Ohja, wij rijden er ook met de Dutch Supercar Challenge met bijna 70 auto's aan de start.

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Re: Gratis toegang Spa Racing Festival (autosport)

Bericht door Patrick » do sep 29 2011 1:04 am

Tja, toch 600km rijden. Beetje veel op een dag... Jammer. Toch maar weer wachten tot de, ook gratis, nieuwjaarsraces hier vlakbij in Zandvoort.

Veel plezier voor degenen die wel gaan!
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

hansvk
Forumlid
Forumlid

Bericht door hansvk » do sep 29 2011 9:01 am

Leuk om te combineren met een bezoek aan de Nürburgring, maak je er een weekend van.
D90, Tamron 17-50 f/2.8, Nikon AF-S DX 35mm f/1.8G, Nikon AF-D 80-200 f/2.8 ED, Nikon AF-S VR 70-300 f/4.5-5.6G IF-ED, Nikon AF-S VR micro 105mm f/2.8G
(D40 + 18-55)

SwederD70
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Contacteer:

Bericht door SwederD70 » do sep 29 2011 6:29 pm

Patrick schreef:...Toch maar weer wachten tot de, ook gratis, nieuwjaarsraces hier vlakbij in Zandvoort....
Mja, hier vriezen je oren niet van de kop....en da's in januari wel anders! :lol:
Niets mooiers dan in het herfstzonnetje en 22 graden, staalblauwe luchten op Spa vertoeven...

Grote kans dat ik zondag ook nog even ga...
Niet Ziet Jij Wat Zie Zie, Ik Ik

https://www.flickr.com/photos/roder16078/

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » do sep 29 2011 6:33 pm

SwederD70 schreef:Mja, hier vriezen je oren niet van de kop....en da's in januari wel anders! :lol:
Durf je dat nog wel te zeggen na alles wat er dit jaar met het weer gebeurd is? Zomer in april, september en oktober, herfst in juli en augustus. Etc. :twisted:
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Plaats reactie

Terug naar “Fotolocatie tips”