Voor alle autosportliefhebbers:
Aankomend weekend 1 en 2 oktober vindt op het circuit Spa Francorchamps in de Belgische Ardennen het Spa Racing Festival plaats.
..... én de entree is gratis door het toegangskaartje via de link uit te printen en mee te nemen naar de kassa aan het circuit.
Volgens mij geldt dit voor de tribunes en de route aan de buitenkant van het circuit.
Wanneer je in het paddock wil komen en de auto's en rijders van dichtbij wil zien, wordt er volgens mij een klein geldbedrag voor gerekend. Dit was voorgaande jaren iets van 5 euro p.p. dacht ik. Normaal staat het er op het kaartje bij gedrukt maar nu zie ik het niet staan. Maar voor die paar euro's.....
Kaartje: http://www.race-rally.be/2011/rf2011/rf ... l-RACB.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Groeten Roel.
Ohja, wij rijden er ook met de Dutch Supercar Challenge met bijna 70 auto's aan de start.
Gratis toegang Spa Racing Festival (autosport)
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Gratis toegang Spa Racing Festival (autosport)
Tja, toch 600km rijden. Beetje veel op een dag... Jammer. Toch maar weer wachten tot de, ook gratis, nieuwjaarsraces hier vlakbij in Zandvoort.
Veel plezier voor degenen die wel gaan!
Veel plezier voor degenen die wel gaan!
Leuk om te combineren met een bezoek aan de Nürburgring, maak je er een weekend van.
D90, Tamron 17-50 f/2.8, Nikon AF-S DX 35mm f/1.8G, Nikon AF-D 80-200 f/2.8 ED, Nikon AF-S VR 70-300 f/4.5-5.6G IF-ED, Nikon AF-S VR micro 105mm f/2.8G
(D40 + 18-55)
(D40 + 18-55)
- SwederD70
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Mja, hier vriezen je oren niet van de kop....en da's in januari wel anders!Patrick schreef:...Toch maar weer wachten tot de, ook gratis, nieuwjaarsraces hier vlakbij in Zandvoort....

Niets mooiers dan in het herfstzonnetje en 22 graden, staalblauwe luchten op Spa vertoeven...
Grote kans dat ik zondag ook nog even ga...
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Durf je dat nog wel te zeggen na alles wat er dit jaar met het weer gebeurd is? Zomer in april, september en oktober, herfst in juli en augustus. Etc.SwederD70 schreef:Mja, hier vriezen je oren niet van de kop....en da's in januari wel anders!![]()