spin op draad

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Loeky

spin op draad

Bericht door Loeky » vr okt 07 2011 11:08 am

Ik had deze al eerder ergens eens gepost en kreeg als commentaar dat het spinnetje niet genoeg belicht was aan de onderkant.
Ik vroeg me af of dat kon gecorrigeerd worden. Toen kon ik dat nog niet, maar met mijn fotoshop ben ik toch weer een stapje verdergekomen en denk hopelijk erin geslaagd te zijn.

1. Afbeelding

2.Afbeelding
Laatst gewijzigd door Loeky op vr okt 07 2011 7:09 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Daniël

Re: spin op draad

Bericht door Daniël » vr okt 07 2011 3:00 pm

zou dan graag de oude en deze naast elkaar willen zien.

Volgens mij is hij flink opgehaald, toch?

Wel erg apart. Gele pootjes en een angel(?) :D

Leuke foto

bartv70
Forumlid
Forumlid

Bericht door bartv70 » vr okt 07 2011 6:09 pm

Staat de foto op z'n kop? :wink: Getuige het onderwerp
http://s816.photobucket.com/albums/zz86/danielleenbart/" onclick="window.open(this.href);return false;

Loeky

Bericht door Loeky » vr okt 07 2011 7:07 pm

Het originele zal ik onder die andere plaatsen. Ene :lol: neen de foto staat niet op zijn kop, de spin echter wel. :lol:
De titel is inderdaad niet zo goed gekozen. :?

mmm... dat angeltje ... is zijn manke pootje. :oohh:

Daniël

Bericht door Daniël » vr okt 07 2011 9:09 pm

hmmm, ben bang dat het gewoon een te onderbelichte foto is.
De bewerkte versie van je is gewoon lichtgevend zowat qua pootjes. Is leuk om te zien hoor maar teveel eigenlijk.

Heb een poging gedaan. Zeg maar als het weg moet.
originele
Afbeelding
1e optie (crop en wat scherper gemaakt)
Afbeelding
2e optie (wat spelen met curves en belichting)
Afbeelding

Ben maar een leek met bewerken dus er zijn echt wel andere die er iets veel beters van kunnen maken

Loeky

Bericht door Loeky » vr okt 07 2011 11:44 pm

Hello Daniël. Neen hoor het is prima. Nou zie ik dat het spinnentje wel degelijk zichtbaar op de spin kon worden geprojecteerd. Dat is voor me voornaam. Natuurlijk is het beter dat je het van begin af aan het beter aanpakt. Dat weet ik ook. Maar vond het zonde om de foto zomaar weg te cijferen.
Je hebt er iets goed van gemaakt en zo weet ik ook wat je precies gedaan hebt. Ik probeer het morgen ook even uit.

Bedankt, het mee opzoeken naar oplossingen maakt dat we allen rijker worden vind ik.

:)

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”