Hallo,
Ben vanmiddag al een tijdje bezig geweest en veel instelingen geprobeerd om mooie foto´s van de regen te maken. Heb de juiste instellingen nog niet gevonden.
Weet iemand hoe je mooie foto´s in de regen kunt maken en met welke instellingen?
Gr Gert
Foto´s van regen maken D300
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Foto´s van regen maken D300
Hoi Gert,
een leuk, nou ja leuk, onderwerp.
Ik ben er zelf ook wel eens mee bezig geweest en heb toen gekozen voor flitslicht om de druppels te bevriezen.
Ik denk dat er verschilende benaderingen zijn, net zoals met een waterval, bevriezen of juist bewogen water.
Persoonlijk zou ik voor een van deze twee uitersten gaan en niet voor een standaard plensbui.
Succes en het is nu gelukkig droog hier
een leuk, nou ja leuk, onderwerp.
Ik ben er zelf ook wel eens mee bezig geweest en heb toen gekozen voor flitslicht om de druppels te bevriezen.
Ik denk dat er verschilende benaderingen zijn, net zoals met een waterval, bevriezen of juist bewogen water.
Persoonlijk zou ik voor een van deze twee uitersten gaan en niet voor een standaard plensbui.
Succes en het is nu gelukkig droog hier
D750, J5, D850
Best wat licht en o.a. "Golden Trio", Nikkor 80-400, Tamron 150-600, Nikkor Micro 105 en nog wat grut
Best wat licht en o.a. "Golden Trio", Nikkor 80-400, Tamron 150-600, Nikkor Micro 105 en nog wat grut