Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Foto 4 vind ik erg fijn, 1ste 3..ik mis iets eraan, iets spannends ofzo(had ook wel overal kunnen zijn, misschien was er te weinig meer zichtbaar dat het een station was natuurlijk..)....sorry.
Peter
wat een arsenaal Nikon gear overigens, kan je nog wel kiezen welke je gebruikt
Net als strangeartefact mis ik in de eerste 3 foto's iets. Het kan overal zijn. Wel mooie fotos. Nummer 4 vind ik prachtig. De vervallen staat van de trein. Vraag je gewoon af of ze deze trein helemaal vergeten zijn en dat hij (het?) daar aan zijn lot is overgelaten
Station Montzen is een spoorwegstation langs spoorlijn 24 (Tongeren - Aken), in Montzen een deelgemeente van de gemeente Blieberg. Sinds 1957 is het nog enkel een goederenstation.
Vanuit dit station is er een verbinding langs spoorlijn 39 naar station Welkenraedt.
Er is ook nog een verbinding langs spoorlijn 38 naar het station Hombourg dat als een soort spoorwegmuseum wordt uitgebaat.
In dit station gebeuren veel locomotiefwissels bij goederentreinen van en naar Duitsland.
Kom er regelmatig om goederentreinen te fotograferen.