Pagina 1 van 1

Foutmeldingen Capture NX

Geplaatst: za jan 21 2012 9:44 pm
door Duuuv
Ik heb een probleem met CaptureNX. Sinds ik een update gedaan heb van 2.0 naar 2.3 krijg ik elke dag een foutmelding in beeld bij het opstarten. Sterker nog, ik kan het niet opstarten. Er verschijnt enkel een popup met "The application was unable to start correctly (0xc0000005). Click OK to close the application."

Enige remedie is om de setup opnieuw uit te voeren, dan werkt het. Echter naar een reboot van het systeem zit het probleem er weer in. Ik ben nu dus dagelijks de setup aan het draaien en dat bevalt mij niet. Iemand een idee?

Re: Foutmeldingen Capture NX

Geplaatst: za jan 21 2012 10:27 pm
door JaapV
Jazeker:
https://nikoneurope-nl.custhelp.com/app/answers/list" onclick="window.open(this.href);return false;
... vervolgens aanmelden en je vraag stellen, waarin je zo compleet mogelijk alle stappen uitlegt die je gedaan hebt.

Re: Foutmeldingen Capture NX

Geplaatst: zo jan 22 2012 12:26 am
door ReneG
Als applicaties pas na reboot spontaan niet meer starten denk ik niet zozeer aan een specifiek probleem met een applicatie maar aan een ander soort probleem, namelijk iets wat de applicatie en/of zijn instellingen aanpast waardoor het na reboot niet meer werkt. Mogelijke voor de hand liggende oorzaken zijn problemen met het filesysteem, drivers of misschien een virus. Ervaar je toevallig nog andere problemen met je systeem? Ik zou even wat virusscanners en schijf- en geheugencontrole programma's draaien. Kijk ook even in je systeemoverzicht na of er problemen met drivers worden aangegeven.

Re: Foutmeldingen Capture NX

Geplaatst: ma jan 23 2012 10:27 am
door JanR
Duuuv

Tempory files directory wissen, en de cache wissen.
Daarna weer eens proberen.