Best nog wel lastig, ben daarom ook wel benieuwd naar opbouwende kritiek en tips om te leren.
Ben benieuwd naar jullie reacties!

Choice by GuitarGeert, on Flickr
Die onscherpte is bewust gedaan, ik wil daarin de tegenstelling tussen de personen onderling benadrukken.Goodje schreef:Persoonlijk vind ik het jammer dat je stukje arm links mist en scherpte bij de rest of de band!
Mee eens, maar wel twee puntjes van 'kritiek'; De arm in de zij komt onnatuurlijk over, en de belichting had iets spannender gekund. Nu heb je door te spelen met scherptediepte de band "op de achtergrond gezet". Andere belichting had dat effect kunnen versterken.JacTrum schreef:Ik vind het een zeer geslaagde foto! De zangeres (waarom nemen we toch altijd voetstoots aan dat die mevrouw 'alleen maar' kan zingen?) staat in een leuke pose centraal tussen haar mannen.
Die foto's zijn inderdaad ook gemaakt, maar ik vind dat zelf nog erg lastig. Je vervalt nogal snel in de ge-eikte bandfoto's die je overal tegenkomt.CoenB schreef: Mss is het ook leuk om 'de rest van de band' een instrument vast te laten houden (gitaar, sax, drumstokken?)