george013 schreef:Zijn nu je foute kleuren goed en je goede kleuren fout?
Kweenie
Ik heb mijn kleurproblematiek zeer uitgebreid en zorgvuldig beschreven en van mensen waarvan ik verwachtte dat ze me konden helpen kreeg ik reacties in de trant van "ja hoor, dat ga ik niet allemaal lezen"
En op een uitnodiging of iemand me kwam helpen (zelfs tegen betaling) kreeg ik geen respons.
Heb deze platen gemaakt met professionele apparatuur, verwerkt op professionele wijze, de nodige kennis opgedaan, praktijkervaring vergaard. Allerlei tools en apparatuur zo goed mogelijk volgens de regels van de kunst ingezet en toegepast. En uiteraard kan ik ergens iets fout doen, maar je kunt niet zeggen dat ik het niet probeer om het probleem op te lossen.
Dus... geen idee of een ander (jij?) dit nu op de goede manier ziet/beleeft? Bij mij wel, kleuren zijn natuurgetrouw m.i.
Maar dat wilde ik nou juist bewerkstellingen dat het bij een willekeurige toeschouwer ook zo zou overkomen. M.a.w. de kunstenaar wil graag dat zijn werk op de juiste bewijze betracht wordt.

Tot mijn spijt schijnt dat weinigen (uitzonderingen daargelaten) iets te interesseren?