Chapeau voor Lowepro
Geplaatst: do mei 31 2012 11:05 pm
Ik wilde dit toch even vermelden:
Ik gebruik al sinds jaar en dag producten van Lowepro (tassen etc.), en ik heb me een paar jaar geleden door een fotovakhandel (die overigens niet meer bestaat) laten vertellen dat het lastig tot onmogelijk was om aan losse onderdelen voor Lowepro te komen. Echter nog nooit enig probleem gehad met Lowepro spullen, dus ik heb er verder geen aandacht aan besteed.
Maar afgelopen week ben ik dus een klein onderdeeltje van een van mijn rugzakken kwijtgeraakt, een strap die voorkomt dat telelenzen uit je tas kunnen vallen. Eigenlijk niets meer dan een stevige elastieken band met twee stukjes klitteband die als een soort beveiliging dienen (simpel maar effectief). Met het verhaal van die winkel in mijn achterhoofd denk ik, ik ga toch eens mailen met Lowepro. Ik dus een mailtje sturen naar de VS of ze één, of misschien zelfs twee van die straps kunnen naleveren. Uiteraard tegen betaling, ik ben het immers zelf kwijtgeraakt.
Krijg ik een dag later netjes een mail van de Nederlandse importeur van Lowepro (http://www.degreef-partner.nl" onclick="window.open(this.href);return false;) met de vraag om mijn adres door te geven, want ze gaan me kosteloos twee vervangende straps opsturen. En ik kreeg net bericht dat ze verstuurd zijn. Ik wist niet eens dat er een specifieke nederlandse importeur van Lowepro spullen was, maar ik ben over de service van Lowepro en de importeur uiteraard zeer te spreken. Kosteloos vervangende onderdelen sturen terwijl ze daar op geen enkele manier toe verplicht waren. Hulde!
Ik gebruik al sinds jaar en dag producten van Lowepro (tassen etc.), en ik heb me een paar jaar geleden door een fotovakhandel (die overigens niet meer bestaat) laten vertellen dat het lastig tot onmogelijk was om aan losse onderdelen voor Lowepro te komen. Echter nog nooit enig probleem gehad met Lowepro spullen, dus ik heb er verder geen aandacht aan besteed.
Maar afgelopen week ben ik dus een klein onderdeeltje van een van mijn rugzakken kwijtgeraakt, een strap die voorkomt dat telelenzen uit je tas kunnen vallen. Eigenlijk niets meer dan een stevige elastieken band met twee stukjes klitteband die als een soort beveiliging dienen (simpel maar effectief). Met het verhaal van die winkel in mijn achterhoofd denk ik, ik ga toch eens mailen met Lowepro. Ik dus een mailtje sturen naar de VS of ze één, of misschien zelfs twee van die straps kunnen naleveren. Uiteraard tegen betaling, ik ben het immers zelf kwijtgeraakt.
Krijg ik een dag later netjes een mail van de Nederlandse importeur van Lowepro (http://www.degreef-partner.nl" onclick="window.open(this.href);return false;) met de vraag om mijn adres door te geven, want ze gaan me kosteloos twee vervangende straps opsturen. En ik kreeg net bericht dat ze verstuurd zijn. Ik wist niet eens dat er een specifieke nederlandse importeur van Lowepro spullen was, maar ik ben over de service van Lowepro en de importeur uiteraard zeer te spreken. Kosteloos vervangende onderdelen sturen terwijl ze daar op geen enkele manier toe verplicht waren. Hulde!