Pagina 1 van 1

Chapeau voor Lowepro

Geplaatst: do mei 31 2012 11:05 pm
door ReneG
Ik wilde dit toch even vermelden:

Ik gebruik al sinds jaar en dag producten van Lowepro (tassen etc.), en ik heb me een paar jaar geleden door een fotovakhandel (die overigens niet meer bestaat) laten vertellen dat het lastig tot onmogelijk was om aan losse onderdelen voor Lowepro te komen. Echter nog nooit enig probleem gehad met Lowepro spullen, dus ik heb er verder geen aandacht aan besteed.

Maar afgelopen week ben ik dus een klein onderdeeltje van een van mijn rugzakken kwijtgeraakt, een strap die voorkomt dat telelenzen uit je tas kunnen vallen. Eigenlijk niets meer dan een stevige elastieken band met twee stukjes klitteband die als een soort beveiliging dienen (simpel maar effectief). Met het verhaal van die winkel in mijn achterhoofd denk ik, ik ga toch eens mailen met Lowepro. Ik dus een mailtje sturen naar de VS of ze één, of misschien zelfs twee van die straps kunnen naleveren. Uiteraard tegen betaling, ik ben het immers zelf kwijtgeraakt.

Krijg ik een dag later netjes een mail van de Nederlandse importeur van Lowepro (http://www.degreef-partner.nl" onclick="window.open(this.href);return false;) met de vraag om mijn adres door te geven, want ze gaan me kosteloos twee vervangende straps opsturen. En ik kreeg net bericht dat ze verstuurd zijn. Ik wist niet eens dat er een specifieke nederlandse importeur van Lowepro spullen was, maar ik ben over de service van Lowepro en de importeur uiteraard zeer te spreken. Kosteloos vervangende onderdelen sturen terwijl ze daar op geen enkele manier toe verplicht waren. Hulde!

Re: Chapeau voor Lowepro

Geplaatst: vr jun 01 2012 4:46 am
door Arthur Mol
Warme douche!

Re: Chapeau voor Lowepro

Geplaatst: vr jun 01 2012 6:33 am
door Gino
Mooi dat er nog bedrijven zijn die hun klanten hoog hebben zitten.

Groet, Gino

Re: Chapeau voor Lowepro

Geplaatst: vr jun 01 2012 7:18 am
door Ramona
Respect, heel netjes van ze!

Re: Chapeau voor Lowepro

Geplaatst: vr jun 01 2012 9:29 am
door Wiljo
Keurig opgelost! Als we dan toch bezig zijn met warme douches dan er ook graag één voor de eigenaar (?)/medewerker van cameratools, stond laatst met een lege accu bij hun voor de deur en hij leende me zonder moeite even een sleepkabel ;-)

Re: Chapeau voor Lowepro

Geplaatst: za jun 02 2012 9:19 pm
door Kroontje
Kijk daar hou ik van ;) warme douche. Daar kan Camera.nl nog wat van leren ;)
Mooi om te lezen dat Lowepro dit opgelost heeft.
Zelf ook al jaren fan van de producten.

Groet Kroontje

Re: Chapeau voor Lowepro

Geplaatst: za jun 02 2012 9:44 pm
door Johan1025
Ik heb dezelfde ervaring met Gitzo, prima service en dus klantenbinding.

Re: Chapeau voor Lowepro

Geplaatst: zo jun 03 2012 7:58 am
door jdgraaf
Mooi dat er nog bedrijven zijn die de klant hoog hebben zitten.
(En zoals dit het alweer bewijst, betere reclame kan je als bedrijf niet hebben)

Jan

Re: Chapeau voor Lowepro

Geplaatst: zo jun 03 2012 3:12 pm
door radareye
Ik had een vergelijkbare ervaring met mijn Gorilla.
Na aanschaf van het statief de verloopschroef zoekgemaakt.
Later een ballhead gekocht en een mailtje naar gestuurd.
Ik kreeg een mail terug met de vraag mijn adres door te geven zodat ze er kosteloos een op konden sturen.

Groet,
Wouter.