NK Autocross Reutum (Langeveen)

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Replay
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

NK Autocross Reutum (Langeveen)

Bericht door Replay » ma jun 04 2012 10:34 pm

Afgelopen weekend mezelf weer proberen te vermaken bij het NK autocross. Helaas werkte het weer tegen en was het aardig fris voor de tijd van het jaar waardoor de resultaten mij tegenvielen. Maar desondanks waren het weer fantastische races en toch nog enkele leuke plaatjes.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

Groeten Roel.

plincky
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Re: NK Autocross Reutum (Langeveen)

Bericht door plincky » ma jun 04 2012 10:43 pm

Ziet er goed uit Roel. Hoop dat het een beetje te doen was.

Was mij te slecht weer. Volgende keer beter

Replay
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Replay » ma jun 04 2012 10:58 pm

Idd, het was bar en boos. Tot 14:00 uur regen,regen...... regen. Daarna koud en ik kreeg het niet meer warm. Hopeloos. Vandaar dat de resultaten ook niet geweldig zijn. Maarja, de volgende keer dan maar. De vooruitzichten zijn beter. Over anderhalve week vertrek ik naar Le Mans voor de 24hrs. Hopelijk kan ik dan weer van de zon genieten. Uiteraard volgt er,zoals gewoonlijk, weer een verslag daarvan.

Groeten Roel.

Replay
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Replay » ma jun 04 2012 11:33 pm

Henk schreef:Toch is dit ook wel gaaf hoor! Slecht weer of niet, je serie staat.
Foto 2 met die achtergrond is toch wel mijn favoriet.

Foto's van de achterkant kan ik niet altijd waarderen, maar zo met die (volgens mij was 't nat genoeg om 't zo te noemen) bagger omhoog vind ik wel weer top.

Mooi werk!
Succes in Le Mans. Ben nu al benieuwd naar je verslag. Eerste grote rit ook met je nieuwe aanwinst ;)

Thankx, ik hoop dat ik dit jaar geen beroep op de verzekering hoef te doen. Ach, erger dan vorig jaar zal het niet worden. ( http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 34&t=33089" onclick="window.open(this.href)return false; ).
Ik hoop hem wel langer heel te houden. Ze zijn maar kort leverbaar geweest en alleen in gelimiteerde versie.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”