1.

2.

3.

4.

Als het zo geheim is dan moet je vooral de locatie niet met naam en toenaam noemenMarcel_ schreef:Waarom geef je in godsnaam een urbex locatie weg?![]()
Dit was dus bij deze mijn laatste repo op dit forum.. zal hier niks meer posten
Dat is de domste opmerking die je kan geven, dit is toch niet de originele naam *doh*djunclesam schreef:Als het zo geheim is dan moet je vooral de locatie niet met naam en toenaam noemenMarcel_ schreef:Waarom geef je in godsnaam een urbex locatie weg?![]()
Dit was dus bij deze mijn laatste repo op dit forum.. zal hier niks meer posten![]()
Over de foto's: Ik heb persoonlijk niet zo veel met dergelijke tonemapping dus niet echt mijn ding. Tweede foto stoort mij een beetje dat hij net niet helemaal symmetrisch is. En wellicht een beetje perspectief correctie want die foto valt wel heel erg naar achteren
Ik ben ook niet de slimste...Marcel_ schreef:...
Dat is de domste opmerking die je kan geven, dit is toch niet de originele naam *doh*
Dan krijg je alleen maar andere urbex reportages te zien, omdat elke urbexer deze naam voor deze locatie gebruiktdjunclesam schreef:Ik ben ook niet de slimste...Marcel_ schreef:...
Dat is de domste opmerking die je kan geven, dit is toch niet de originele naam *doh*![]()
Maar nog net zo slim om te begrijpen dat urbexers vaak de locaties geheim willen houden. En een simpele google op de topictitel verraad al dat die missie van jou niet helemaal geslaagd is dus dan mag over de keuze van de topic titel minstens hetzelfde waardeoordeel geveld worden...