Inmiddels de meest gefotografeerde vogel in Nederland. Maar als je in Zwolle woont en het beest kiest ervoor om zich daar te laten zien dan is het een gotspe om er niet even heen te gaan en je tussen de honderd andere lange lenzen te wringen.
1.
2.
Schrijven met licht, meer is het niet, maar ook niet minder Website Blog
Een mooie vogel en mooi vastgelegd.
Ik kan me voorstellen dat je hier een geweldige boost van krijgt...hier doe je het o.a. voor !!!
Goed backuppen lijkt me raadzaam
Geweldige vogel mooi op de foto gezet! Juist gaaf toch dat het dier dat alle commotie in vogelaarsland heeft veroorzaakt hier ook op het forum is te zien.
Dank voor jullie reacties. Er zijn vogelaars 3 hele dagen bij dit beestje bezig geweest. Ik ben dus blij dat ik fotograaf ben en geen vogelaar Ik ben, denk ik, niet langer dan een half uur ter plaatse geweest.
Bevriend vogelfotograaf van dezelfde dag gezien, ook met muis.
Deze doen niet onder van wat hij mij liet zien.
Zeker omdat je tegenlicht had op dat moment.
Altijd leuk om mee te pikken! De foto met de muis in de bek is natuurlijk het spannendst, jammer dat een paar takjes in de weg zitten.
Vraag me af of dit een tegenlicht situatie is, zoals enkelen schrijven?
De foto's zijn gedeeltelijk tegenlicht. De takken en bladeren zorgen voor wat contrast op de achtergrond. Foto's zijn gemaakt met spotmeting op de vogel, en die is vervolgens weer gecompenseerd met EV-0,7