Het eerste weekend van december was een zonnig en warm weekend, een uitgelezen mogelijkheid voor een herfstachtige shoot met twee vriendinnen. Als speelgoed ging de softbox mee naar buiten
Bedankt voor jullie reacties! Het zijn inderdaad een paar takjes, ik vind het wel iets hebben maar het kan beter worden uitgevoerd. Dit is overigens de enige foto die dat heeft.
Bij foto 1 had ik iets van de rechterkant afgehaald.
Bij foto 2 idd, de takken die er helaas voor zitten. Wel vind ik het vingertje wat onder haar arm tevoorschijn komt ook jammer. Maar daar doe je niets aan.
2. Bij foto 2 zie ik een schaduw op haar linkerarm die zo gevormd is dat het lijkt alsof het een doorzichtig kledingstuk is? Ook doordat haar rechterhand tegen haar linkerbovenarm rust lijkt haar linkerarm enorm dun tov haar onderarm. Nu klinkt het net alsof ik zit te zoeken naar onvolkomendheden maar dit viel me direct op. Verder een leuke foto, net als foto 3.
Vind juist die takken in beeld op 2 wel mooi. Creëert mooi diepte. En ook de lichtval, de zon tussen de takken op het model. Ze staat in een bos, niet in een studio.
Learn the rules like a pro, so you can break them like an artist. (Pablo Picasso)