https://nikoneurope-nl.custhelp.com/app ... a_id/64214" onclick="window.open(this.href);return false;
Naast de D800-camera's die op frauduleuze wijze zijn gewijzigd zodat ze eruitzien als een D800E-camera.
Nu ook de D4-camera's die op frauduleuze wijze zijn gewijzigd zodat ze eruitzien als een D4S-camera.
En de D7100-camera's die op frauduleuze wijze zijn gewijzigd zodat ze eruitzien als een D610-camera.
Fraude met Nikon camera's
- EdvandeZilver
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Fraude met Nikon camera's
Ehhhh
, maar dat zijn geen frauduleuze nikons, maar frauduleus nagemaakte nikon producten. Da's wel wat anders... 

- gijs sandberg
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
Eens met CH: wees zorgvuldig met de topic-koppen.
Vooral het geval van D7100/610 verbaast me, maar als je DX en FX niet uit elkaar kan houden verdien je niet beter.
re: D800e, kijk maar eens op eBay: vele aanbiedingen van eenzelfde verkoper (usa).
Groeten, Gijs
Vooral het geval van D7100/610 verbaast me, maar als je DX en FX niet uit elkaar kan houden verdien je niet beter.
re: D800e, kijk maar eens op eBay: vele aanbiedingen van eenzelfde verkoper (usa).
Groeten, Gijs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
- Frank Roelofs
- Forumlid
Zeg Gijs, niemand verdient het belazerd te worden!!!!
Wat leuk Fuji spul (X-T1 | X-T3, 14, 23, 35 en 56 mm) en geen Nikon meer. Toch weer een Nikon D700 en een Fijifilm S5pro in gebruik genomen.
- Hasselbox
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Re: Frauduleuze Nikons deel 2
Iedereen was toch ooit een onwetende beginner. Jij niet?gijs sandberg schreef:.
Groeten, Gijs
- cezi
- Forumlid
niet mee eens, iets wat nagemaakt wordt om er wijzer van te worden is fraude, dat het daarbij nog steeds om nikons gaat doet niet terzake, het zijn fraduleuze nikonsCaptainHook schreef:Ehhhh, maar dat zijn geen frauduleuze nikons, maar frauduleus nagemaakte nikon producten. Da's wel wat anders...

“Photographs are a way of imprisoning reality...One can't possess reality, one can possess images--one can't possess the present but one can possess the past.”
― Susan Sontag, On Photography
― Susan Sontag, On Photography