https://www.flickr.com/photos/134599973@N08/" onclick="window.open(this.href);return false;

Heel goede tip van jou. Zal ik zeker voor de volgend keer toepassen. Alleen moet ik wel geluk hebben met de wolken soms is het doei zonnetje achter de wolken. Maar als het eenmaal beneden is dan zal ik mooiere kleuren gaan verwachtenFrankie schreef:De zo'n staat nog vrij hoog en is dus nog erg fel waardoor je een uitgebeten plek krijgt en wat schrale kleuren. Volgende keer wachten tot de zon lager staat met het risico dat ie helemaal verbleekt in de wolken, of meer onderbelichten of de zo'n niet in het beeld opnemen (andere hoek, zoomen) bijvoorbeeld. Nabewerking kan ook helpen.
Ah bedankt.. Er zit idd wat werk in qua layers en nog meerreneo57 schreef:Apart bewerkt, mooi gedaan.
FritsS schreef:Foto 1 is mij liever dan foto 2, die vind ik wat onrustig kijken door de lucht en het rommelige strand.
Ga ik zeker proberen. Bedankt!iefie schreef:En probeer de horizon niet in het midden te houden. 1/3e van boven of van onderen.
ief
Ik dank je voor je reactie. Ben blij dat je de fotos mooi vond!Johan v. V. schreef:Mooie foto's! Ik stoor mij totaal niet aan deze horizon in het midden. Regels zijn er om overtreden te worden.