De laatste maanden erg druk gehad met het bedrijf en renovaties.
Ik weet dat hier op het forum veel tevreden bezitters zijn van een Xpozer, vandaar dat ik mijn vraag hier stel.
Inmiddels hier in Oostenrijk mijn fotografie weer op aan het starten, en daarvoor heb ik 2 grote foto's op Xpozer in mijn etalage hangen.
Deze zijn in Oktober 2015 besteld, en hebben een tijdje in de doos gezeten. Ze hangen nu ca 2 maanden in de etalage, en ik krijg er goede reacties op.
Tot mijn verbazing heeft bij beide foto's een hoekje losgelaten.
Vorige maand bij één foto. Dit heb ik toen meteen gemeld bij Xpozer, en ze willen de foto kosteloos vervangen. Met de service is dus absoluut niets mis.
Echter vanmorgen constateerde ik dat bij de andere foto opeens ook een hoek los gekomen is.
Ik krijg nu wat vragen van mensen die een fotoshoot willen, en de afbeelding graag op Xpozer willen. Ik ben na vandaag toch wat huiverig, ik heb geen zin dat klanten over een jaar op de stoep staan omdat hoeken loslaten.
Zijn er dus op het forum meer mensen die last hebben van loslatende hoekjes?
