De restanten van een oude reactor, die betere tijden heeft gekend.
1 HDR van 3 foto's

2

Groet,
René.
Even offtopic. Maar goede opbouwende kritiek geven kan moeilijk zijn, maar ik zou het wel doen wanneer het op het puntje van je tong ligt.strangeartefact schreef:Ik wilde het niet zeggen maar dacht wat jij wel zegt Vincent.
groet, Peter
Absoluut mee eens, maar wat JJG zegt; je kunt altijd meningen en zienswijzes delen. Zelfs als je het zelf dan anders zou doen dan kun je er vaak toch iets van leren.strangeartefact schreef:Aande andere kant niet idereen vind het op de pc bewerken acherteraf een must.
Helemaal mee eensVincent schreef:Complimenten zijn ook mooi maar helpen je nauwelijks verder.
En dat vind ik wel jammer, want wij zijn toch een lid van deze mooie club geworden om hier van elkaar te leren fotograferen. Niemand is gebaat van halve adviezen. En idd, wil je "likes", ga maar a.u.b. naar de FB.Vincent schreef:Sommigen geven blijk dat niet te waarderen en daarop reageer ik dan niet meer, of minder. Prima voor mij verder. Soms weet ik het niet en dan gok ik het erop maar dan edit ik het dan later alsnog weg als men dat liever niet heeft.