Ronald53: een mooi beeld van deze Coronatijd: symbolisch voor het binnen blijven. De compositie kijkt prettig weg en de keus voor zwart-wit versterkt het beeld. Een van mijn favorieten.
Tony D: het verhaal erachter is de link naar het thema. Een leuk panorama. Het hogere standpunt is denk ik gekozen om de achtergrond rustig te houden. Ik zou zelf het standpunt wat lager hebben gekozen en een achtergrond erbij gezocht hebben.
AnnetteV: een mooi beeld. Het lijkt erop dat het een foto van een plaatje is wat dan voor mij weer de link is naar het thema. Of de slak die (niet) binnen blijft. Of heb je een speciale bewerking toegepast Annette?
EdvandeZilver: de tulp knalt van mijn scherm af! Mooi in beeld gezet. Ik vind de achtergrond wat onrustig en het net op de voorgrond leidt mij ook wat af. De foto past ook wel bij het huidige thema.
Annettevanderaa: leuk gevonden dit beeld. Een ongewone plek voor een bloem die wat gekunsteld aandoet. Het geheel oogt wat druk vind ik.
JDPix: een mooie foto. Ik blijf er naar kijken. De foto straalt rust uit en heeft een prettige sfeer. Het thema is voor mij duidelijk, maar wel wat gezocht. Ook deze zou in het huidige thema passen.
landrot3: humor in een foto doet het altijd goed bij mij. Zo ook deze. Het is al gezegd, maar rechtzetten is het minimale wat je er aan zou moeten doen.
Richard: de muren (uh het plafond) komen op je af moest ik aan denken. Duidelijk nagedacht over hoe het in beeld gebracht is. Zwart-wit vind ik ook hier een goede keus
bcvthul: leuk gevonden invulling van het thema. De leegte op de weg door binnen te blijven. Een eenvoudig beeld, maar qua compositie goed gekozen. Misschien was wat meer groothoek nog sterker geweest.
Jacqueline Ermens: een mooie fleurige foto ondanks dat iedereen binnen zit. Lekkere kleuren en een kenmerkend beeld voor deze tijd. Sterk beeld wat dat betreft. Deze spreekt mij net wat meer aan dan die van Beert-Chris. Bij mijn favorieten
stronk: een heel ander invulling van het thema en ik kan mij niet voorstellen dat het beestje binnen blijft

. Mooie kleuren die een fijne sfeer geven. Bij de favoriet
swimmer: sterk beeld wat mij betreft. de somberte komt wel over bij mij en ik moest even goed kijken wat er te zien is. Een mooi zwart-witbeeld die ik ook bij mijn favorieten zet.
josti mijn eigen bijdrage; de dubbele laag van de deur al op een kier maar nog steeds binnen (blijven). Een ander laag is alleen voor insiders; het kunstwerk is een speciaal voor ons gemaakte canorgraphy van de jonge kunstenares Roos Meerman. Titel 'Dochters'; we hebben er drie en die zien we nu dus ook even niet omdat we binnen (blijven).
De keus gaat voor mij dus tussen de foto's van Ronald, Jacqueline, stronk en swimmer. als ik die vier nog eens bekijk krijgt stronk mijn stem.