Hallo,
Ik vroeg mij af of het mogelijk is een los magazine te bestellen, ik ben er wel benieuwd naar.
Het klinkt best wel als een interessant magazine ik zou er eens 1 willen lezen/door bladeren voor ik een lidmaatschap afsluit.
Magazine los bestellen
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Magazine los bestellen
Er zijn nog wel meer voordelen als lid zijnde... Zo kun je bij verschillende fotozaken leuke kortingen krijgen en er worden geregeld foto-uitstapjes geregeld (soms met nog een geringe bijbetaling maar dat is echt te verwaarlozen). Voor mij persoonlijk is het clubmagazine een leuke bijkomstigheid, de andere zaken vind ik zelf veel leuker/interessanter.
En waarom zou je het niet gewoon eens voor een jaartje proberen?? Voor maar €50,- ben je voor de rest van 2025 en 22026 al lid. Hier kun je je echt geen buil voor vallen... Vind je het toch niks dan is het dan ook zo weer opgezegd toch??
En waarom zou je het niet gewoon eens voor een jaartje proberen?? Voor maar €50,- ben je voor de rest van 2025 en 22026 al lid. Hier kun je je echt geen buil voor vallen... Vind je het toch niks dan is het dan ook zo weer opgezegd toch??
- LosGoud
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Voordat ik lid werd van Fotokring Eemland mocht ik tot maximaal drie keer een bijeenkomst bijwonen om de sfeer te proeven en te kijken of het interessant was voor mij. Dat lijkt me een juiste manier om potentiële nieuwe leden te benaderen. Maar om voor te stellen om maar meteen 50 Euro te dokken vind ik wel bijzonder.
Groeten van Ben
Mijn Foto's
Mijn Foto's
-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
De webshop is alleen toegankelijk voor clubleden. Maar wellicht is het technisch mogelijk om het voor (nog niet) clubleden mogelijk te maken in de webshop uitsluitend het laatste magazine te bestellen.
- Tony D
- Moderator
Thomas, je hebt een PB.
Ton
Ton
Nikon Z6ii, Z 24-120/4 S, Z MC 105/2.8 VR S, Z 180-600/5.6-6.3 VR, Meike 50mmf/1.7, SB700; en medewerker bladredactie
-
- Redactie NCN Magazine
- Contacteer:
Dank voor jullie meedenken, maar als het goed is, heeft Thomas op zijn vraag/verzoek al via pb een reactie van de bladredactie gekregen.
-
- Redactie NCN Magazine
- Contacteer:
Tegelijk