Hoe en met welk programma grafeer ik mijn naam?
Hoe en met welk programma grafeer ik mijn naam?
Zoals de titel al zegt:
Als ik foto's heb gemaakt wil ik deze voorzien van mijn eigen naam en eventueel een watermerkje!
Ik weet dat dit kan met fotoshop maar dat zier er een beetje goedkoop uit!
Ik ben gewoon op zoek naar een programmatje waarbij ik zowel een kadertje als mijn naam erin kan zetten.
Ik heb al wat freeware gevonden maar tot nu toe vind ik het niets
Ik hoor het graag.
Als ik foto's heb gemaakt wil ik deze voorzien van mijn eigen naam en eventueel een watermerkje!
Ik ben gewoon op zoek naar een programmatje waarbij ik zowel een kadertje als mijn naam erin kan zetten.
Ik heb al wat freeware gevonden maar tot nu toe vind ik het niets
Ik hoor het graag.
dat doe ik ook, echte zie ik in de map geen bestanden staan. Normaal kun je ook selecteren wat je wilt, zoals word, excel, of Jpeg bestanden.Robin schreef:Wat bedoel je precies met "krijg ze niet te zien" ?
Doel je hier op de voorbeeld knop en dat je dan niets te zien krijgt ?
If so .....
Je moet dan behalve de bronmap en doelmap, ook even de lokatie van het voorbeeldbestnad invullen.
Iets anders kan ik zo snel even niet verzinnen
BM geeft aan "all files"maar er is gewoon niets te zien in de map waar ik mijn foto heb geplaatst.
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Hoe en met welk programma grafeer ik mijn naam?
Met photoshop kan je het net zo duur er uit laten zien als je zelf wilt, maar daar heb je wel een beetje kennis voor nodignatuurfotograaf schreef:Zoals de titel al zegt:

- Jolanda
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Natuurfotograaf:
je selecteert de map, je ziet niet dat er bestanden in zitten.
Als je daarna op voorbeeldfoto drukt, kan je een foto selecteren.
De functie is dat je een map selecteert, automatisch neemt ie alle bestanden mee.
Jolanda
je selecteert de map, je ziet niet dat er bestanden in zitten.
Als je daarna op voorbeeldfoto drukt, kan je een foto selecteren.
De functie is dat je een map selecteert, automatisch neemt ie alle bestanden mee.
Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.
Re: Hoe en met welk programma grafeer ik mijn naam?
tja mensen zullen mensen niet zijn als ze zich nooit eens een beetje aangevallen voelen.rainbow eyes schreef:Met photoshop kan je het net zo duur er uit laten zien als je zelf wilt, maar daar heb je wel een beetje kennis voor nodignatuurfotograaf schreef:Zoals de titel al zegt:
Niets verkeerd over PS hoor, ik werk hier met veel plezier aan!
maar ik bedoelde eigenlijk een simpel programma waar je alleen maar dit type van zaken op kunt uitvoeren en niet te uitgebreid zoals PS.
dus maak van die

-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Hoi Natuurfotograaf,natuurfotograaf schreef:dat doe ik ook, echte zie ik in de map geen bestanden staan.
alleen om 100% zeker te zijn ...... als je op de knop klikt die met de rode pijl is aangegeven zie je geen bestanden als je naar de folder browsed ???

Want dan zou ik het echt niet weten wat het probleem is.
Mocht je op de andere 2 folder opties (bron + doel) hebben geklikt dan zie je inderdaad zoals Jolanda al aangaf helemaal niets. Dit is alleen zodat het BM weet hoe hij de files moet processen.
Als je een voorbeeldbestand hebt gekozen kun je met de voorbeeld knop je vorderingen bekijken.
Hope this helps
Kijk anders even hier na:
Zeer mooi kader maken in photoshop:
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... ight=kader
Zeer mooi kader maken in photoshop:
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... ight=kader