He, lekker gevoel!
Geplaatst: wo mar 12 2008 1:30 pm
Het is eigenlijk raar dat je er een topic aan moet wijden... maar toch doe ik het even!
Zoals sommigen weten had mijn D80 last van hot pixels. Even gemaild met het service point in Beverwijk, en ja, ik kon langskomen, ik kon erop wachten en het viel nog onder garantie ook. Word ik altijd een beetje sceptisch van, maar ik ben er toch maar even heengegaan vandaag.
Ik was er om half elf, ik reed er eerst straal voorbij want alléén geel is niet genoeg om mij te laten stoppen... een setje vlaggen was handiger geweest
. Eenmaal binnen bemerkte ik meteen een relaxte sfeer. Aardige (jonge)dames achter de balie, met verstand van zaken, en ik was meteen aan de beurt. Enige andere persoon zat al met een krantje en een bakje koffie te wachten. Volkomen gelukkig, zo te zien.
"Goedemorgen, ik heb vorige week gemaild, dit en dit is aan de hand en ik zou er graag op wachten".
"Ja hoor, natuurlijk meneer Dodo, geeft u de camera maar, het duurt een half uurtje tot veertig minuten, het is zo gebeurd".
Ik zat nog geen 5 minuten of ik kreeg al een bakje koffie erbij, ze kwamen het nog brengen ook.
En inderdaad, na 30 minuten: "Meneer Dodo? Uw camera is klaar, we hebben de CCD ge-remapped en u heeft nergens meer last van. Hier is uw reparatiebon." Alsof de verloskundige kwam vertellen dat er bij de bevalling geen complicaties zijn geweest en dat er een wolk van een kind was geboren!
Na een vriendelijk "bedankt, graag gedaan, tot ziens" scheidden onze wegen weer.
En het stomme? Volgens mij hoort dit zo te gaan. Dat heet service. Ze verdienen de naam Service Point met recht!
En oh ja, thuis toch ff gecheckt: geen hot pixel meer te zien, gewoon een prachtig zwart scherm!
Zoals sommigen weten had mijn D80 last van hot pixels. Even gemaild met het service point in Beverwijk, en ja, ik kon langskomen, ik kon erop wachten en het viel nog onder garantie ook. Word ik altijd een beetje sceptisch van, maar ik ben er toch maar even heengegaan vandaag.
Ik was er om half elf, ik reed er eerst straal voorbij want alléén geel is niet genoeg om mij te laten stoppen... een setje vlaggen was handiger geweest

"Goedemorgen, ik heb vorige week gemaild, dit en dit is aan de hand en ik zou er graag op wachten".
"Ja hoor, natuurlijk meneer Dodo, geeft u de camera maar, het duurt een half uurtje tot veertig minuten, het is zo gebeurd".
Ik zat nog geen 5 minuten of ik kreeg al een bakje koffie erbij, ze kwamen het nog brengen ook.
En inderdaad, na 30 minuten: "Meneer Dodo? Uw camera is klaar, we hebben de CCD ge-remapped en u heeft nergens meer last van. Hier is uw reparatiebon." Alsof de verloskundige kwam vertellen dat er bij de bevalling geen complicaties zijn geweest en dat er een wolk van een kind was geboren!
Na een vriendelijk "bedankt, graag gedaan, tot ziens" scheidden onze wegen weer.
En het stomme? Volgens mij hoort dit zo te gaan. Dat heet service. Ze verdienen de naam Service Point met recht!
En oh ja, thuis toch ff gecheckt: geen hot pixel meer te zien, gewoon een prachtig zwart scherm!