Voor slechts €7,24 EUR (incl. shipping) ligt de GGS op je deurmat!!
Ebay link
Ik heb al eerder bij deze toko een GGS en een omkeerring besteld tbv mijn oude D80 (zat geen sambal bij), dus de verkoper is zo goed als betrouwbaar.

Zie linkMarco Handgraaf schreef:Toepasselijk onderschrift !dapp&co schreef:zinvolle (en dit keer eens niet zo'n hele dure) uitgave,
even onthouden dus. dank voor je uitleg
Eenmaal gezien, zul je het een fijn ding vinden.
@Geofgraphic, ik zie dat HK Supplies ze niet meer levert, bij wie heb je deze besteld ?
groet,
Marco
De GGS doet precies hetzelfde als de originele beschermkap maar zit er mi een heel stuk netter op.rbfoto.nl schreef:Ieder zijn voor- en tegenargumenten...
Ik zie een scherm als een klein hulpmiddel en niet als een ultiem middel om foto's te maken. Een beschermplaatje welke er heel netjes voor zit en veel mensen behoed heeft voor een kapot LCD-scherm.
Wel kan ik me voorstellen dat het beeld net iets zuiverder wordt weergegeven maar om iets op een display te plakken vind ik zelf zonde maar goed.
Vies vind ik het woord niet, collega-fotografen met een ander merk camera zijn allemaal nog steeds erg gecharmeerd van het initiatief van nikon en zouden dat graag zien bij hun eigen merken.
rbfoto.nl schreef:Dank je voor de aanvullende informatie.
Enige wat ik jammer vind is dat het er vaak niet zo netjes uit ziet, net alsof je een plastic plaat op je voorruit hebt van de auto die je met dubbelzijdig tape vastgeplakt hebt. Mijn gevoel he...
Heb je ook een foto hoe deze op je camera zit?
En natuurlijk wel ervan verzekerd zijn dat je display 100% schoon en stofvrij is, wanneer je hem erop plakt.Geofgraphic schreef: Tape zit al op de GGS.
Het enige wat je moet doen is het papier verwijderen en plakken maar!