Hoi allemaal,
Het probleem is door Nikon Support opgelost. Zie hieronder voor het geval het jou overkomt.
Geachte meneer Verrips,
Hartelijk dank voor uw geduld.
Mag ik u vragen om het volgende te doen?
1. Open ViewNX en ga naar Opties onder "Bewerken" in de menubalk.
2. Selecteer Kleurbeheer en klik op de bovenste "Bladeren" knop
3. Kopieer alle kleurprofielen die met de letters "NK" beginnen naar een tijdelijke map op uw desktop.
4. Klik op Start => Uitvoeren en type de onderstaande regel in, klik daarna op OK
C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\color
5. Voer nu Stap 3 uit en kopieer de kleurprofielen naar een aparte map.
6. Verwijder nu alle kleurprofielen die met de letters "NK" beginnen uit zowel de map C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\color als uit het kleurbeheermenu van ViewNX (dit laatste kan helaas alleen een voor een als u op een kleurprofiel rechtsklikt en dan verwijderen selecteert)
Voer nu de onderstaande instructies nogmaals uit.
1. Verwijder alle Nikon Software van uw pc.
2. Herstart uw pc in Windows Veilige Modus, dit doet u door op F8 te drukken als het scherm zwart wordt na de POST.
3. Verwijder de Nikon folders van de volgende locaties:
C:\Program Files\Nikon
C:\Program Files\Common files\Nikon
4. Klik op Start => Uitvoeren en type "regedit" (zonder aanhalingstekens) en klik op OK.
5. Verwijder de Nikon folders van de volgende locaties:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Nikon
HKEY_CURRENT_USERS\Software\Nikon
6. Sluit de Registry Editor en herstart uw pc.
7. Herinstalleer View NX 1.0.3 en Cpature NX 1.3. via de onderstaande link, update tevens daarna Capture NX naar versie 1.3.2 via de onderste link.
Titel: ViewNX 1.0.3 volledige versie - Windows
URL:
http://nikoneurope-nl.custhelp.com/cgi- ... 1196076119
Titel: Capture NX 1.3.0 update/evaluatieversie - Windows
URL:
http://nikoneurope-nl.custhelp.com/cgi- ... 1195040027
Titel: Capture NX 1.3.2 update - Windows
URL:
http://nikoneurope-nl.custhelp.com/cgi- ... 1202487629
Indien dit het probleem niet oplost hoeft u echter niet nogmaals nieuwe logbestanden bij te voegen.
Erop vertrouwende u voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groeten,
Wesley
Nikon Europe Support
www.europe-nikon.com/support