Was natuurlijk een understatement Yves. Lanting maakt fantastische foto's.ymonod schreef:Wel aardig?!
Verslaat Nikon nu eindelijk C*n*n?
Ja ik heb ook weleens met een Canon gewerkt.olle_griese schreef:Geweldig deze discussies.
Wel eens met een goeie Canon gewerkt?
Maar op mijn redactie hoef ik niet aan te komen met een foto die met een Canon is gemaakt. Dat zien ze direct.

Mijn redactie is nog strenger dan uw redactie. Die kunnen zien dat je een converter er tussen heb zitten. Wat heb je toch een knappe koppen in wereld.

Normaal reageer ik niet op dit soort kul praat over canon of nikon maar als ik uw berichten lees dan heeft u al van alles geprobeerd. Het leuke er aan is dat u telkens uw aanschaf verdedigd en daarna weer inruilt of verkoopt

Gelukkig is u nu tevreden met Canon en wens u veel fotoplezier en vakkennis toe.
-
- Forumlid
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Maar jongens, dat is toch ook helemaal niet zo moeilijk? De foto's uit de Nikon eindigen op .NEF, die uit de Canon op .CR2 (toch?).... :mrgreen:olle_griese schreef:Maar op mijn redactie hoef ik niet aan te komen met een foto die met een Canon is gemaakt. Dat zien ze direct.![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn redactie is nog strenger dan uw redactie. Die kunnen zien dat je een converter er tussen heb zitten. Wat heb je toch een knappe koppen in wereld.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laatst gewijzigd door Patrick op wo jan 30 2008 4:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Oh, dat gold wellicht in het verleden, maar de prijs van geheugenkaartyjes is zo enorm gedaald, dat ik dit geen argument meer vind om m'n foto's te laten verminken in m'n camera!Tobias schreef:Bij mij staattie op jpeg basis, dat spaart een hoop geld uit. Kunne wel meer dan 1k op 2gb.
Of bedoel je dat je dan geen echt goede objectieven meer nodig hebt omdat je het verschil toch niet ziet?

-
- Forumlid
-
- Forumlid
Heb laatst een reeks fotografie boeken voor 50cent per stuk gekocht.Chris Erbrink schreef:Verslaat Nikon nu eindelijk C*n*n?
Hoezo
spreekwoord zegt,
Canon heeft de naam, maar Nikon doet het werk!!!! :mrgreen:
Die reeks is zo omstreeks 1980 uitgekomen. Ook worden in een boek professionele fotograven uitgelicht en waar ze mee werken.
In zoverre het kleinbeeld betreft; eerst Nikon dan Pentax, Leica, Olympus. Dan pas Canon, Contax en Minolta