Nieuw: AF-S DX NIKKOR 16-85 mm f/3.5-5.6G ED VR
JaRickDTS schreef:Dus slecht ?
Dat is wel erg kort door de bocht.
Noem dan een gefundeerde reden waarom niemand in jouw ogen dit objectief moet kopen.
Wat niet verkocht wordt, gaat vroeg of laat uit het assortiment. Dan krijgen we weer meer keuze uit objectieven voor kleinbeeldformaat

Die kun je ook op je analoge camera zetten

Of heb jij niet liever een 16-85 zonder DX

Daar heb je wel gelijk in. Ik had liever een f2,8-4 16-85 gehad.Pruimpit schreef:JaRickDTS schreef:Dus slecht ?
Dat is wel erg kort door de bocht.
Noem dan een gefundeerde reden waarom niemand in jouw ogen dit objectief moet kopen.
Wat niet verkocht wordt, gaat vroeg of laat uit het assortiment. Dan krijgen we weer meer keuze uit objectieven voor kleinbeeldformaat![]()
Die kun je ook op je analoge camera zetten![]()
Of heb jij niet liever een 16-85 zonder DX![]()

Nikon gaat deze als kitlens bij de D300 verkopen, het zal dus toch wel een beetje kwaliteit zijn.
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Dus elke lens die ze bij de D300 verkopen is ineens kwaliteit? dat vind IK nou weer een beetje kort door de bocht.RickDTS schreef:Daar heb je wel gelijk in. Ik had liever een f2,8-4 16-85 gehad.![]()
Nikon gaat deze als kitlens bij de D300 verkopen, het zal dus toch wel een beetje kwaliteit zijn.
http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat zeg ik helemaal niet.Opgezetfan schreef:Dus elke lens die ze bij de D300 verkopen is ineens kwaliteit? dat vind IK nou weer een beetje kort door de bocht.RickDTS schreef:Daar heb je wel gelijk in. Ik had liever een f2,8-4 16-85 gehad.![]()
Ik geef alleen aan dat het geen Betuwe jam pot glazen zijn.

Ik ga er daarbij vanuit dat Nikon heel goed weet wat de doelgroep van een D300 is.
En die doelgroep accepteert geen Betuwe glazen.
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
geen maatstaf
Hoi Rick,
De foto's die nu vertoont worden zijn onder ideale lichtomstandigheden gemaakt.
Ik zie liever gebruikerservaringen van mensen die dit objectief hebben, ook onder slechte lichtomstandigheden.
Dus studiofoto's zijn geen maatstaf.
Groetjes George
De foto's die nu vertoont worden zijn onder ideale lichtomstandigheden gemaakt.
Ik zie liever gebruikerservaringen van mensen die dit objectief hebben, ook onder slechte lichtomstandigheden.
Dus studiofoto's zijn geen maatstaf.
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken