wie is NPS lid
- Scorpio_King
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
- Scorpio_King
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Wat bedoel je met een persoonlijke freelance optie, want dan kom ik ook wel in aanmerkinga90 schreef:Nee, ik heb alles netjes ingevuld en de boel op de bus gedaan. Ik heb wel gekozen voor de "persoonlijke - freelance" optie.

http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- a90
- Forumlid
Dat is een keuze die je kunt aangeven op het formulier voor de inschrijving.
https://nps.nikon.nl/pdf_downloads/NPS_ ... rmular.pdf
Ik heb een beetje quasi dom het formulier ingevuld zonder BTW nummer etc. gewoon eens benieuwd wat er nu gebeurd als ik mijzelf opgeef als de 'freelancer'. Ik verwacht ook niet in eerste instantie dat ik gelijk NPS lid wordt maar ga het dan wel in 2e instantie proberen. Aan KvK en BTW nummers heb ik geen gebrek
Maar Opgezetfan, volgens mij voldoe jij ook al bijna aan de 'hardware' eis toch ? Voglens mij moet je nog een body hebben en dan ben je er. Je kunt eens kijken voor een f4 of f100 body, die kosten weinig en komen voor zover ik weet nog steeds in aanmerking voor de aanmelding.
https://nps.nikon.nl/pdf_downloads/NPS_ ... rmular.pdf
Ik heb een beetje quasi dom het formulier ingevuld zonder BTW nummer etc. gewoon eens benieuwd wat er nu gebeurd als ik mijzelf opgeef als de 'freelancer'. Ik verwacht ook niet in eerste instantie dat ik gelijk NPS lid wordt maar ga het dan wel in 2e instantie proberen. Aan KvK en BTW nummers heb ik geen gebrek

Maar Opgezetfan, volgens mij voldoe jij ook al bijna aan de 'hardware' eis toch ? Voglens mij moet je nog een body hebben en dan ben je er. Je kunt eens kijken voor een f4 of f100 body, die kosten weinig en komen voor zover ik weet nog steeds in aanmerking voor de aanmelding.

D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
- a90
- Forumlid
Maar even gebeld hoe het zit (er moet wat ter calibratie dus het zou handig zijn als...) Ligt het systeem er al even uit bij hun. 
Ze hebben een achterstand nu met de verwerking maar het nieuwe systeem is wel weer on-line. Ze konden mijn inschrijving vinden en vroegen toch nog het KvK nummer op te geven. Dat heb ik gelijk maar even gedaan. Kennelijk is dat toch onmisbaar, dus ook als freelance / gevorderde amateur iets om over na te denken.
We wachten maar weer met spanning af

Ze hebben een achterstand nu met de verwerking maar het nieuwe systeem is wel weer on-line. Ze konden mijn inschrijving vinden en vroegen toch nog het KvK nummer op te geven. Dat heb ik gelijk maar even gedaan. Kennelijk is dat toch onmisbaar, dus ook als freelance / gevorderde amateur iets om over na te denken.
We wachten maar weer met spanning af

D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Contacteer:
Ook ik heb een aanvraag gedaan begin dit jaar nog steeds niets gehoord 

Ben ook al even lid, maar ik heb nog nooit gebruik gemaakt van de evt. service. Ja, een keer of wat met Roland Koene gesproken, da's iig ook wat waard.
Ik weet nog wel dat ik vanalles kon meesturen bij de aanvraag. O.a. website. Volgens mij is dit ter controle of je prof. bent.
Mijn aanvraag duurde ook wel even, ik was 't eigenlijk al vergeten en toen belde Roland om te zeggen dat er een mail onderweg was met een bevestiging. Misschien belt hij dan nog om te checken of je nog bestaat?
Als Roland alles zelf doet (wat mij niet zou verbazen) dan duurt een aanvraag wel even.
Ik weet nog wel dat ik vanalles kon meesturen bij de aanvraag. O.a. website. Volgens mij is dit ter controle of je prof. bent.
Mijn aanvraag duurde ook wel even, ik was 't eigenlijk al vergeten en toen belde Roland om te zeggen dat er een mail onderweg was met een bevestiging. Misschien belt hij dan nog om te checken of je nog bestaat?
Als Roland alles zelf doet (wat mij niet zou verbazen) dan duurt een aanvraag wel even.
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Contacteer:
Ik heb mijzelf al enige tijd geleden aangemeld middels het aanmeldformulier. Ik heb nu na ca. 4 maanden nog niks vernomen, maar kreeg gisteren wel ineens het bald NikonPro thuis. Wil dit zeggen dat ik NPS lid ben? Ik verwachtte eigenlijk iets van een NPS card en een brief of zoiets?
Ik heb de nps afdeling al 2 maal een mail gestuurd, maar krijg hier geen reactie op
Ik heb de nps afdeling al 2 maal een mail gestuurd, maar krijg hier geen reactie op