Camera Control Pro 2

Discussies over onderwerpen die niet passen in een van de andere secties
Plaats reactie
Jur
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Camera Control Pro 2

Bericht door Jur » do feb 07 2008 10:49 am

Vanaf heden kan van de Nikon NL Support pagina http://nikoneurope-nl.custhelp.com de nieuwste versie van Camera Control Pro2 worden binnengehaald.

Wat is er nieuw aan deze versie?

- Beelden die zijn opgeslagen in de camera kunnen vóór de overdracht worden bekeken en verwijderd via een miniaturen- of voorbeeldweergave op de computer.
- Dankzij ondersteuning van de livebeeldstand (Uit de hand en Statief) van de D3 en de D300 kan het scherpstelpunt worden aangepast en de sluiter worden ontspannen terwijl het beeld op een computerscherm wordt weergegeven. In de statiefstand is AF met sensorvlakcontrast op een gewenst punt binnen een bepaald gebied mogelijk.
- Ondersteuning van het beeldinstellingensysteem. Parameters kunnen op een computer worden geselecteerd en aangepast, terwijl aangepaste curven (gegevens voor tooncorrectie) kunnen worden gemaakt en opgeslagen.
- 51-punts AF kan worden weergegeven en ingesteld.
- Fijnafstelling van de witbalans op de D3 en D300 is mogelijk.

Misschien kunnen we binnenkort ook Capture NX 2.0 verwachten? :roll:
Jur

Scorpio_King
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Scorpio_King » do feb 07 2008 11:21 am

Camera Control Pro 2 is tegelijk uitgekomen met de D3 en D300. CaptureNX is tegelijk naar versie 1.3 gegaan, ik verwacht dus niet dat we binnenkort 2.0 gaan zien alleen omdat CCP2.0 uit is.
// een hoop gouden dozen

Jur
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Jur » do feb 07 2008 11:49 am

Scorpio_King schreef:Camera Control Pro 2 is tegelijk uitgekomen met de D3 en D300. CaptureNX is tegelijk naar versie 1.3 gegaan, ik verwacht dus niet dat we binnenkort 2.0 gaan zien alleen omdat CCP2.0 uit is.
Maar ik mag toch wel hopen? :wink: :wink:
Jur

Plaats reactie

Terug naar “Overige discussies”