Zelf ben ik ook vaste klant bij de konijnen familie in Den Ham. Ik woon in Nunspeet en het is voor mij toch een aardig stukje rijden.
Mijn ervaring met deze zaak zijn positief. Maar ik ben ook goed gebekt en dat scheelt natuurlijk erg veel. Mij lullen ze zomaar niet om en dat weten ze ook.
Als je gewoon door de weeks gaat. Is het doorgaans niet zo druk dat je een uur moet wachten voordat je nummer omgeroepen word. Ze zijn volgens mij ook gewoon eerlijk in hun adviesen.
Want ik stelde de volgende vraag aan ze: Wat is verstandiger een 2e d80 body erbij kopen, zodat ik mijn 24-85 mm er op kan blijven zitten en een body waar de 80-200mm op blijft zitten. Wat natuurlijk de goedkoopste methode is. Want de d80 bevalt mij enorm goed. Of de d80 omruilen op een d300?
Antwoord: gegeven door verschillende verkopers. Een 2e d80 erbij kopen omdat het verschil tussen de d80 en d300 het geld niet echt waard is. Ook al heeft die een betere ruisverhouding enz.
Wel, als je geld wilt verdienen dan zou ik zeggen. Koop de d300 dat is een geweldig apparaat!
De vraag ik heb een paar weken achter elkaar gesteld om de antwoorden te checken bij verschillende verkopers en unaniem kreeg ik steeds het zelfde antwoord.
Dus zeg ik eerlijk dat ik ze daar wel vertrouw. Je kan altijd wat te mekkeren hebben op een winkel. En niet iedereen heeft zijn dag. Je moet zelf goed beslagen ten ijs komen. Dat scheelt heel veel. Tevens blijft slechte reclame langer hangen dan goede reclame. Daarom moet je afgaan op je eigen ervaring. Wat anderen er ook van zeggen.
groeten Jan