@alfredo
Warme en koude douche als sticky topic lijkt me een goed plan.

gr
JOEB
Jij werkt vermoedelijk bij een concurent van Knijn ?Nikon schreef:Hoe is het mogelijk dat ik de indruk krijg dat Marianne van versendaal een erg goede link met konijn heeft. Of is dit een medewerker van konijn die zich voordoet als Marinanne van Versendaal???
Ongeacht de soort branche, zal er veelal geen response gegeven worden als het om negatieve berichtgeving gaat. Moeten we dan stoppen met het aanboren van andere kanalen ??GdP schreef:Bij het ontbreken van een reactie van de tegenpartij, en toch je klacht op internet zetten valt bij mij onder achterbaks gezeur.
Je werkt dagelijks met een inkoopmatrix?Focus2 schreef:beste heer gerrit,
dan hoop ik dus dat u geen meerderheid weet te vergaren.
een ervarings 'beoordeling topic' lijkt mij belangrijk voor consumenten.
gelukkig bestaan er veel foto winkels/en internet handelaren en daar zijn zeer goede ,
maar helaas ook erg slechte in.
deze info delen komt mij nog steeds als belangrijk voor.
het vervolg zou moeten zijn- welke critera moeten worden gehanteerd?
welke items vinden wij belangrijk?
op welke punten scoort uw leverancier juist heel goed of juist het tegenovergestelde.
voorzetje:
-assortiment merken-artikelen
-voorraad
-reparatie/service afdeling
-communicatie
-advisering -kennis van de spullen
-levering snelheid/verpakking
-probleemoplossend
-prijs
-klantenkaart-klantenbinding
-inruil
-financiering
wie meer?
Wel erg kort door de bocht. Consumenten zijn nooit bedelaars geweest!rik6230 schreef:Ik vind de reakties van o.m. Marianne en Gerrit iets uit de vijftiger jaren. Anno 2008 hoef je als consument niet als bedelaar behandeld te worden. Ook niet op een drukke zaterdagmiddag. Als je heden ten dage je zuur verdiende geld uit wilt geven hoort daar maximale service tegenover te staan. Ten allen tijde. Zo niet, gaat het bedrijf aan de schandpaal en kies je een andere leverancier. Er zijn tenslotte legio alternatieven.
Met de prijzen kunnen de bedrijven het verschil niet meer maken, wel met de klantgerichtheid. Bedrijven zijn zich daar ook terdege van bewust. (ook Konijnenberg mag ik hopen ) . Dat waren ze echter nooit geweest als we met zijn allen de strategie van o.m Marianne en Gerrit hadden gevolgd.