Foto,s afdrukken
Foto,s afdrukken
Nu ik mn D80 heb en over 2 weken naar Azie ga wil ik bij terugkomst een aantal foto,s laten afdrukken ,minimaal A4 formaat of iets groter .
Aangezien er nog al verschil zit tussen afdruk kwaliteit mijn vraag wie heeft in Rotterdam goede ervaringen met afdrukken op dit formaat ?
Bij mij in de buurt zit een KodakShop is dat eventueel wat ?
Gr WIllem
Aangezien er nog al verschil zit tussen afdruk kwaliteit mijn vraag wie heeft in Rotterdam goede ervaringen met afdrukken op dit formaat ?
Bij mij in de buurt zit een KodakShop is dat eventueel wat ?
Gr WIllem
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Gewoon sturen naar Profotonet hoef je ook pas achteraf te betalen en uitstekende kwaliteit foto's laat ik ook al mijn pano's afdrukken.
http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Foto,s afdrukken
Hoi RamRod,ramrod schreef:Aangezien er nog al verschil zit tussen afdruk kwaliteit mijn vraag wie heeft in Rotterdam goede ervaringen met afdrukken op dit formaat ?
Ik zit weliswaar niet in Rotterdam, maar toch. :mrgreen:
Ik laat mijn foto's tot volle tevredenheid afdrukken bij Profotonet.
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Mijn ervaring is dat als je Adobe RGB mailt, de foto's wat anders worden dan op het scherm. Dat heeft te maken op welke wijze Profotonet de bestanden converteert naar hun kleurprofiel. Ik converteer mijn bestanden zelf met een wat andere instelling. Dit geconverteerde bestand mail ik, Profotonet past het niet meer aan en dat gaat perfect.ptimmers schreef:ik gebruik ook ProFotoNet. Tevens zijn ze ook een van de weinige die Adobe RGB foto's goed afdrukken
Wel goed opletten dat je het goede kleurprofiel gebruikt bij je bewerkingen, dan drukken zij hem af, zoals jij het bedoeld had.Frederix schreef:Mijn ervaring is dat als je Adobe RGB mailt, de foto's wat anders worden dan op het scherm. Dat heeft te maken op welke wijze Profotonet de bestanden converteert naar hun kleurprofiel. Ik converteer mijn bestanden zelf met een wat andere instelling. Dit geconverteerde bestand mail ik, Profotonet past het niet meer aan en dat gaat perfect.ptimmers schreef:ik gebruik ook ProFotoNet. Tevens zijn ze ook een van de weinige die Adobe RGB foto's goed afdrukken
Ander voordeel, ze zijn zo enorm snel, vandaag voor 15.00 uur besteld, morgen in huis (mits de postbode langs komt uiteraard).
groet,
Marco