Een 28/1.4 AF-S VR IV is leuker.Skippy schreef:Zie je daar ook een 28 2.0 AF-S met Nano? Die wil ik hebbenD-80's schreef:maar goed het blijft even goed een beetje in een glazen bol kijken![]()
![]()
En dan met een D3 door de nacht struinen

Wat is Nano.........................Pieter schreef:Onlangs op de Professional Imaging beurs was ik aan het praten met de vertegenwoordiger van Nikon die altijd in de winkel van mijn vader komt. Ik vroeg hem of er een nieuwe 70-200 aan kwam, hij zei er niks van te weten maar het zou goed kunnen omdat photokina er aan zit te komen. Vroeger bij Inca kreeg hij nog welleens wat te horen maar nu niet meer, hij kon me dus weinig vertellen.
Ik persoonlijk denk wel dat die 70-200 nano er aan komt maar op wat voor termijn is moeilijk te zeggen, komt hij zeer binnekort, net voor de spelen of pas rond de kina....
Dat is een benaming voor een nieuwe vorm van coating, die Nikon toepast op bepaalde lenzen in een objectief ter correctie van een bepaalde vorm van lens fout.noortje53 schreef:Wat is Nano.........................
IDD volledig heet,t "nano crystal coating"om inwendige reflecties beter de kop in te drukken. vooral voor de sensor die gevoeliger is voor reflecties dan film. wordt het een "must"inde toekomst.mikemix schreef:Dat is een benaming voor een nieuwe vorm van coating, die Nikon toepast op bepaalde lenzen in een objectief ter correctie van een bepaalde vorm van lens fout.noortje53 schreef:Wat is Nano.........................
Wat merk je er van:
betere scherpte in de hoeken
kleuren ogen beter/natuurlijker
beeldverschuiving wordt tegengegaan
mikemix schreef:Je mist de Nano yoyo, daar ben ik inmiddels al helemaal van overtuigd.
Is geen misplaatste marketinggrap, maar een serieuze verbetering om de objectieven lijn naar een hoger niveau te doen tillen.
Ik zou zo zeggen laat ons het verschil maar zien.mikemix schreef:Dat is een benaming voor een nieuwe vorm van coating, die Nikon toepast op bepaalde lenzen in een objectief ter correctie van een bepaalde vorm van lens fout.
Wat merk je er van:
betere scherpte in de hoeken
kleuren ogen beter/natuurlijker
beeldverschuiving wordt tegengegaan