Hoe goed is NIKON?
- Berend Jan
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Hoe goed is NIKON?
[font=Comic Sans MS]Beste fotohobbyisten en profs:
Ik lees bijna alles op dit forum en krijg het idee dat een deel van de forumleden niets kwaads willen zeggen van NIKON. Een deel denkt dat alles volmaakt is als er maar NIKON op staat.
Laten we wel wel wezen: Het zijn wel dingen die door mensen gemaakt worden en dus ook minder goed kunnen zijn. Ook daar zijn apparaten bij die op maandagmorgen en vrijdagmiddag gemaakt zijn.
Berend Jan.[/font]
Ik lees bijna alles op dit forum en krijg het idee dat een deel van de forumleden niets kwaads willen zeggen van NIKON. Een deel denkt dat alles volmaakt is als er maar NIKON op staat.
Laten we wel wel wezen: Het zijn wel dingen die door mensen gemaakt worden en dus ook minder goed kunnen zijn. Ook daar zijn apparaten bij die op maandagmorgen en vrijdagmiddag gemaakt zijn.
Berend Jan.[/font]
Laatst gewijzigd door Berend Jan op ma mar 31 2008 5:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Corné Goud
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
Berend jan,
Wat wil je brijken met deze discussie ?
waarom zouden we hier ons merk afkraken ?
Op Eos forum word ook zo gepraat: dan kun je beter naar DPZ gaan
Ik denk dat dit een nutteloize discusie word
Gr Corné
Wat wil je brijken met deze discussie ?
waarom zouden we hier ons merk afkraken ?
Op Eos forum word ook zo gepraat: dan kun je beter naar DPZ gaan

Ik denk dat dit een nutteloize discusie word
Gr Corné
Met vriedelijke groet Corné Goud
Nikon D500 & D2x & D50 Nikkor`s 18-55 & 16-85 & 70-210 /AF-D 70-200F2.8 VRII /1.4extender/
http://www.flickr.com/photos/cornegoud/
Nikon D500 & D2x & D50 Nikkor`s 18-55 & 16-85 & 70-210 /AF-D 70-200F2.8 VRII /1.4extender/
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Contacteer:
Berend Jan,
Ten eerste vraag ik me af wat je hiermee wilt duidelijk maken
Ten tweede: SCHREEUWEN hoeft niet
ten derde: Waarom 2 topics??
ik sluit me aan bij corné
Ten eerste vraag ik me af wat je hiermee wilt duidelijk maken
Ten tweede: SCHREEUWEN hoeft niet
ten derde: Waarom 2 topics??
ik sluit me aan bij corné
http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Oh, ik wil best wat vervelends zeggen over Nikon: verdraaid dure objectieven! Bovendien denk ik dat Canon daar meer keus in heeft voor de man met de kleine portemonnaie.
Maar wat is verder je doel van deze topic? Wil je nou dat de mensen die Nikon echt fantastisch vinden dat hier weer/ook komen zeggen? Of zit je te wachten op reacties als de mijne? Volgens mij erger je je ergens aan dat je gelezen hebt in een ander topic
Groet,
Wouter
Maar wat is verder je doel van deze topic? Wil je nou dat de mensen die Nikon echt fantastisch vinden dat hier weer/ook komen zeggen? Of zit je te wachten op reacties als de mijne? Volgens mij erger je je ergens aan dat je gelezen hebt in een ander topic

Groet,
Wouter
-
- Forumlid
- Contacteer:
Laten we eerlijk zijn: Nikon is toch gewoon een rotmerk :mrgreen: Wat een topic zeg.
Man sieht was man weiss - http://www.erfgoedfoto.nl
- Corné Goud
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
Ow jaaaa... NIKON IS SUPER :mrgreen:
Gr Corné
Gr Corné
Met vriedelijke groet Corné Goud
Re: Hoe goed is NIKON?
Bij Nikon werken ze op maandag & vrijdag nietBerend Jan schreef:[font=Comic Sans MS]Ook daar zijn apparaten bij die op maandagmorgen en vrijdagmiddag gemaakt zijn.
Berend Jan.[/font]

Ik kan zo 1,2,3 niet iets verkeerds zeggen over Nikon.
Misschien het enige minpunt dat de reparaties bij mijn lenzen wat lang geduurd hebben maar dat is menselijk als het ontzettend druk is.
Verder zou ik wel graag willen weten waar je naar toe wil met dit topic?
Misschien moet je deze vraag stellen op een canon forum dan weet ik zeker dat je veel meer respons krijgt.
Hier op het forum lijkt het me sterk dat mensen die eerst een Nikon hebben aangeschaft deze vervolgens gaan afkraken.
Er zullen best minpunten zijn omtrent de Nikon maar daar hebben we dan ook een hele fijne Nikon service voor!
Heb je zelf niets met Nikon dan? Misschien is dat dan de reden dat je niet weet dat er niet veel slechts over de Nikon te vertellen is!
Groetjes M
Misschien het enige minpunt dat de reparaties bij mijn lenzen wat lang geduurd hebben maar dat is menselijk als het ontzettend druk is.
Verder zou ik wel graag willen weten waar je naar toe wil met dit topic?
Misschien moet je deze vraag stellen op een canon forum dan weet ik zeker dat je veel meer respons krijgt.
Hier op het forum lijkt het me sterk dat mensen die eerst een Nikon hebben aangeschaft deze vervolgens gaan afkraken.
Er zullen best minpunten zijn omtrent de Nikon maar daar hebben we dan ook een hele fijne Nikon service voor!
Heb je zelf niets met Nikon dan? Misschien is dat dan de reden dat je niet weet dat er niet veel slechts over de Nikon te vertellen is!
Groetjes M
- EelcoD7100
- Forumlid
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Eh, hoe goed is Nikon?
Ja, heel goed...
Ben ik er blij mee, ja, behoorlijk
Is Nikon persoonlijk???
Ik dacht het wel, als dit merk op je pad komt en je hebt er zeer goed gevoel bij (en dat is dus belangrijk...
) dan ben je dus niet meer voor rede vatbaar..
Nee dat is een grapje. maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel..
Fotografie is gevoel.... en dat wij dat met Nikon hebben vind ik een zeer prettige bijzaak..
En als er dan eens technisch de plank een keertje misgeslagen word, dan vind ik dat niet erg .
Fotografie blijft mensenwerk...
Groetjes Eelco
Eh, hoe goed is Nikon?
Ja, heel goed...

Ben ik er blij mee, ja, behoorlijk

Is Nikon persoonlijk???
Ik dacht het wel, als dit merk op je pad komt en je hebt er zeer goed gevoel bij (en dat is dus belangrijk...

Fotografie is gevoel.... en dat wij dat met Nikon hebben vind ik een zeer prettige bijzaak..
En als er dan eens technisch de plank een keertje misgeslagen word, dan vind ik dat niet erg .

Groetjes Eelco
Laatst gewijzigd door EelcoD7100 op ma mar 31 2008 7:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
http://500px.com/EelcoVandeKamp
Re: Hoe goed is NIKON?
Beste Berend Jan,Berend Jan schreef:[font=Comic Sans MS]Beste fotohobbyisten en profs:
Berend Jan.[/font]
Natuurlijk zullen er per produktie wel een aantal exemplaren zijn die een "mankement" vertonen, maar dit is niet vreemd voor een merk wat duizenden exemplaren produceert.Dit komt bij elk merk voor. Maar afgaande op de reputatie van NIKON zoals hun filosofie m.b.t. kwaliteit e.d. mag je ervan uitgaan dat, gezien ook de testen en previews, wij het hier hebben over een TOP merk.
mijn gezegde hierover:"ook bij een mercedes kan wel eens een boutje loszitten'
Ik denk dat meerdere forummensen hierover hetzelfde denken.
Gr ben.

jullie regeltje onderaan: Mooie combinatie he!: NIKON,LOWEPRO,GITZOD-80's schreef::mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Eh, hoe goed is Nikon?
Ja, heel goed...![]()
Ben ik er blij mee, ja, behoorlijk![]()
Is Nikon persoonlijk???
Ik dacht het wel, als dit merk op je pad komt en je hebt er zeer goed gevoel bij (en dat is dus belangrijk...) dan ben je dus niet meer voor rede vatbaar..
![]()
![]()
![]()
Groetjes Eelco

Gr Ben
- Jaap Driest
- Forumlid
- Contacteer:
Patrick,
volgens mij kan ie gewoon op slot hoor.
Of desnoods naar de coffee-corner. Hup naar de relax-room; het zwamhok.
Dit gaat echt nergens over.
volgens mij kan ie gewoon op slot hoor.
Of desnoods naar de coffee-corner. Hup naar de relax-room; het zwamhok.
Dit gaat echt nergens over.
Laatst gewijzigd door Jaap Driest op ma mar 31 2008 7:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
D800 D700 FE FM FM3A X100T X70 X-E2