Toch wel een mooi blad hoor.
Heb er eens vlug doorheen gebladerd en er staan nogal wat D3 resultaten in.
Straks na men werk eens fatsoenlijk bekijken.
Mvg, Gino

Volgens mijn herinnering moest ik bij de aanvraag aangeven dat ik prof. fotograaf ben en dat ik minstens 2 pro bodies bezit en een aantal 2.8 lenzen van nikon.Nikon Gino schreef: Ook heb ik december 2007 een aanvraag voor NPS pas gedaan maar ook daar nooit antwoord op gehad tot op heden terwijl ik wel aan alle criteria voldoe.
Zal eerdaags nog eens een mailtje richting Nikon sturen maar vind dit wel een slechte communicatie richting de klant hoor.
Mvg, Gino
Ik heb dat netjes opgegeven bij mijn aanvraag en voldoe voor de rest aan alle criteria.50 mm schreef:Volgens mijn herinnering moest ik bij de aanvraag aangeven dat ik prof. fotograaf ben en dat ik minstens 2 pro bodies bezit en een aantal 2.8 lenzen van nikon.Nikon Gino schreef: Ook heb ik december 2007 een aanvraag voor NPS pas gedaan maar ook daar nooit antwoord op gehad tot op heden terwijl ik wel aan alle criteria voldoe.
Zal eerdaags nog eens een mailtje richting Nikon sturen maar vind dit wel een slechte communicatie richting de klant hoor.
Mvg, Gino
Ik las ergens gino dat jij van beroep tattoo artist bent, is dat misschien de reden of zijn de criteria gewijzigd?
Let wel, wat mij betreft mag jij van mij best zo'n pasje. In ieder geval heb je recht op een antwoord.