wie is NPS lid

Discussies over ons favoriete merk
Gino
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Gino » vr apr 18 2008 12:57 pm

Na een mailtje richting Nikon support gisteren, vandaag het Nikon Pro magazine ook binnen gekregen.
Toch wel een mooi blad hoor.
Heb er eens vlug doorheen gebladerd en er staan nogal wat D3 resultaten in.
Straks na men werk eens fatsoenlijk bekijken.

Mvg, Gino :D
"Every man dies, not every man really lives!!!" - William Wallace

http://www.flickr.com/photos/nikongino/

Scorpio_King
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Scorpio_King » vr apr 18 2008 2:07 pm

Tot nu toe NikonPro ook altijd mogen ontvangen, hopelijk valt hij komende week alsnog op de deurmat.
// een hoop gouden dozen

foto-ed
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *

Bericht door foto-ed » vr apr 18 2008 3:35 pm

Gisteren heb ik 2x(!) de NikonPro mogen ontvangen.... Zo pro ben ik nou ook weer niet ;). Voor diegene die belangstelling hebben.......
Nikon (Club Nederland) Gek én NPS-lid

50 mm

Bericht door 50 mm » vr apr 18 2008 8:39 pm

Nikon Gino schreef: Ook heb ik december 2007 een aanvraag voor NPS pas gedaan maar ook daar nooit antwoord op gehad tot op heden terwijl ik wel aan alle criteria voldoe.
Zal eerdaags nog eens een mailtje richting Nikon sturen maar vind dit wel een slechte communicatie richting de klant hoor.

Volgens mijn herinnering moest ik bij de aanvraag aangeven dat ik prof. fotograaf ben en dat ik minstens 2 pro bodies bezit en een aantal 2.8 lenzen van nikon.
Ik las ergens gino dat jij van beroep tattoo artist bent, is dat misschien de reden of zijn de criteria gewijzigd?
Let wel, wat mij betreft mag jij van mij best zo'n pasje. In ieder geval heb je recht op een antwoord.

ElRonno
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****

Bericht door ElRonno » vr apr 18 2008 8:53 pm

Ik heb de NikonPro ook weer dubbel, de eerste die een pb stuurt met zijn/haar adres krijgt 'm thuis...

EDIT: hij is vergeven...
Laatst gewijzigd door ElRonno op vr apr 18 2008 11:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gino
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Gino » vr apr 18 2008 9:07 pm

50 mm schreef:
Nikon Gino schreef: Ook heb ik december 2007 een aanvraag voor NPS pas gedaan maar ook daar nooit antwoord op gehad tot op heden terwijl ik wel aan alle criteria voldoe.
Zal eerdaags nog eens een mailtje richting Nikon sturen maar vind dit wel een slechte communicatie richting de klant hoor.

Volgens mijn herinnering moest ik bij de aanvraag aangeven dat ik prof. fotograaf ben en dat ik minstens 2 pro bodies bezit en een aantal 2.8 lenzen van nikon.
Ik las ergens gino dat jij van beroep tattoo artist bent, is dat misschien de reden of zijn de criteria gewijzigd?
Let wel, wat mij betreft mag jij van mij best zo'n pasje. In ieder geval heb je recht op een antwoord.
Ik heb dat netjes opgegeven bij mijn aanvraag en voldoe voor de rest aan alle criteria.
Zo heb ik een BTW nummer, een KVK nummer en leg ik met mijn apparatuur ook men werk vast.
En ik heb hier op het forum wel van meer mensen begrepen dat ze dat pasje aangevraagd hebben op basis van het in bezit hebben van de benodigde apparatuur maar geen full time pro zijn.

"Every man dies, not every man really lives!!!" - William Wallace

http://www.flickr.com/photos/nikongino/

50 mm

Bericht door 50 mm » vr apr 18 2008 10:42 pm

O.K.,

in dat geval zou ik dan toch Roeland Koene bellen/mailen, elders hier vind je z'n mail, in ieder geval succes ermee!

George Fennes
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *

hmmmm NPS waar staat dat voor?

Bericht door George Fennes » vr apr 18 2008 11:04 pm

Als ik al die berichten hiervoor lees is het wel bere interessant al die professionele NPS leden :wink:

Groetjes George :D
Blijf het objectief bekijken

Monique Stienstra

Lid NPS

Bericht door Monique Stienstra » za apr 26 2008 7:52 pm

Ben ook lid NPS - heb het gelukkig nog nooit nodig gehad voor vervangende bodies o.i.d. - maar geniet elke keer wel weer van het NikonPro magazine, dat ik steeds toegestuurd krijg, en andere nieuwe info -
Idd, Roeland is een aardige, veel wetende man - kan je wat mee!

Groet, Monique

Plaats reactie

Terug naar “Nikon”