Ik heb echt iets waar ik niet meer uitkom.
3 jaar geleden kocht ik een D2X met een 70-200 2.8 vr lens uiteraard van Nikon.
Na enige weken lekker er mee gewerkt te hebben was ik ineens het contact kwijt tussen de body en de lens.
Ik draaide de lens eraf en er weer op en het ging weer lange tijd goed. Echter steeds meer ging dit voor \komen en heb ik de camera en lens ter reparatie aangeboden bij Nikon in Beverwijk.
Deze konden niets constateren maar hebben wel de lens gemodificeert. Daarna weer de paar weken lekker er mee gewerkt en toen kwam het probleem gewoon weer terug.
Nu heb ik sinds 3 maanden een D3 waar het probleem niet voor deed maar wat denk je , na een maand het zelfde gedonder, met volle accu zie je ineens de accu naar een laatste streepje klappen en niets is meer mogelijk totdat je de lens er heb afgehaald en er weer op monteerd.
Afijn, het moet dus de lens zijn denk ik dan en ruil hem in op een nieuwe 70-200 2.8 VR.
Dat is nu een maand geleden maar nu heb ik weer het zelfde probleem, ook met die nieuwe lens dus.
Hoe kan dit nu, wat doe ik fout, zijn de contacten van de Nikon Pro body`s en lenzen zo slecht???
Ik weet het echt niet meer, wie wel?
Gr. John
problemen met contact verlies lenzen met diverse body`s
- Scorpio_King
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Hoi John,
Ik heb exact hetzelfde probleem met de D3 en de 70-200.
Lees eens verder in dit draadje, zo lees je dat meer mensen dit probleem hebben. Of zoek anders een op het internet op DBS (Dead Battery Syndrome).
Groet
Ik heb exact hetzelfde probleem met de D3 en de 70-200.
Lees eens verder in dit draadje, zo lees je dat meer mensen dit probleem hebben. Of zoek anders een op het internet op DBS (Dead Battery Syndrome).
Groet
// een hoop gouden dozen
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Is dit niet een beetje hetzelfde als je in dit draadje gepost hebt Marbinco?
http://www.nikon-club-nederland.nl//for ... 4&start=60
Daar staat alles volgens mij wel in. Slotje derhalve. Als je toch wil dat ik 'm heropen, dan stuur je maar even een PB aan me...
http://www.nikon-club-nederland.nl//for ... 4&start=60
Daar staat alles volgens mij wel in. Slotje derhalve. Als je toch wil dat ik 'm heropen, dan stuur je maar even een PB aan me...